koilia
2011-02-10

Χάστε λίπος από την κοιλιά!

Όλες γυναίκες προσπαθούν να χάσουν βάρος, κατά κύριο λόγο θέλουν να το χάσουν τοπικά (κοιλίτσα και περιφέρεια), αλλά καταλήγουν να χάνουν πρώτα από άλλες περιοχές.

Μετά από πολλές δικές σας αιτήσεις και e-mail σας προτείνω τα εξής για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά. Να σημειώσω ότι εάν τα συνδυάσετε με αεροβική άσκηση και κάνετε λίγη υπομονή θα δείτε αποτελέσματα. Μην περιμένετε να συμβούν θαύματα σε μία μέρα!

Γιατί συσσωρεύεται το λίπος τοπικά;
Η αποθήκευση λίπους στην κοιλιά είναι κατάλοιπο του αρχέγονου συστήματος αυτοσυντήρησης του ανθρώπου το οποίο έκρινε και την επιβίωση. Τώρα που η τροφή αφθονεί, το κοιλιακό λίπος πλέον είναι επιβλαβές. Γι΄αυτό η σωστή διατροφή είναι ιδιαίτερα σημαντική για την απώλεια λίπους στην συγκεκριμένη περιοχή.

Τι να φάτε για να μειώσετε το λίπος στην κοιλιά

Καταναλώνετε υγιή λιπαρά: Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί σας βοηθά να ελέγξετε την όρεξή σας και τα επίπεδα ορμονών στο σώμα σας που ελέγχουν το κάψιμο λίπους και το “χτίσιμο” των μυών. Καλά λιπαρά βρίσκονται στους κρόκους αυγών, στους ωμούς ξηρούς καρπούς, στο έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, το αβοκάντο, μεταξύ άλλων. Μια χούφτα ωμών ξηρών καρπών, όπως τα αμύγδαλα ή τα καρύδια, κάθε μέρα περίπου μισή ώρα πριν το φαγητό, θα περιορίσει την όρεξή σας, ενώ θα σας προσφέρουν κάποιες απαραίτητες πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και υγιεινά λίπη.

Λαμβάνετε πρωτεΐνες: Σε κάθε γεύμα λαμβάνετε μια πηγή υψηλής ποιότητας πρωτεΐνης. Αυτές οι πρωτεΐνες μπορούν να προέλθουν από γαλακτοκομικά προϊόντα και κρέατα, καθώς και από τα καρύδια και τα φασόλια. Εάν είστε καλά εφοδιασμένοι σε πρωτεΐνες, αυτό θα βοηθήσει στην ανάπτυξη των μυών σας, ειδικά αν αθλείστε τακτικά με βάρη, ενώ θα ενισχύσει το μεταβολισμό σας. Έτσι θα κάψετε αυτές τις επιπλέον θερμίδες ταχύτερα και θα χάσετε λίπος από το στομάχι.

Προτιμήστε τα φυσικά σάκχαρα: Δώστε προσοχή στην πρόσληψη επεξεργασμένων υδατανθράκων, όπως τα επεξεργασμένα σιτηρά με βάση το άμυλο και τα επεξεργασμένα σάκχαρα. Η κατανάλωσή τους σε τακτική βάση μπορεί να σας προκαλεί εμπόδια στην απώλεια λίπους στο στομάχι. Τρώτε φυσικά σάκχαρα που θα βρείτε σε ολόκληρα φρούτα. Οι φυτικές ίνες που περιέχουν εμποδίζουν τη δημιουργία υπερβολικού σακχάρου στο αίμα. Αποφεύγετε τους έτοιμους χυμούς φρούτων, αφού οι ίνες έχουν αφαιρεθεί και είναι κυρίως ζάχαρη.

Επιλέξτε τα λαχανικά που μπορούν να σας βοηθήσουν: Πιθανώς να γνωρίζετε ότι υπάρχουν κάποιες χημικές ουσίες που αποτελούν μέρος του περιβάλλοντος και των τροφίμων πλέον, οι οποίες μπορεί να προκαλέσουν αύξηση του λίπους στο στομάχι τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες. Αυτά τα χημικά ονομάζονται ξενοοιστρογόνα και όταν εκτίθεστε σε αυτά, μέσα από τα τρόφιμα, το νερό ή το περιβάλλον, εμποδίζουν τον οργανισμό σας να συνεχίσει να καίει λίπος από την κοιλιά. Είναι ιδιαίτερα δύσκολο να αποφύγετε την έκθεση στα χημικά αυτά, αφού βρίσκονται παντού, από το άρωμά σας μέχρι στο καθαριστικό που χρησιμοποιείτε στο σπίτι σας. Τι μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε τις επιπτώσεις τους; Κάποια λαχανικά, ποικιλίες τσαγιού και μπαχαρικά έχουν συστατικά που μπορούν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση των αρνητικών επιπτώσεων των ξενοοιστρογόνων. Τα πιο αποτελεσματικά είναι τα γνωστά ως σταυρανθή λαχανικά, όπως το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το κουνουπίδι, το λάχανο κ.λπ. Αυτά έχουν συγκεκριμένα συστατικά, που καταπολεμούν τις επιπτώσεις των ξενοοιστρογόνων και μπορούν να βοηθήσουν στο κάψιμο λίπους από την κοιλιά ακόμα πιο αποτελεσματικά.

Τι να επιλέξετε

  • Άπαχα γαλακτοκομικά
  • Ελαιόλαδο
  • Κρεμμύδι
  • Μήλα
  • Καρότα
  • Μαρούλι
  • Μπρόκολο
  • Λάχανο
  • Ψάρια
  • Δαμάσκηνα
  • Σέλινο
  • Σπανάκι
  • Όσπρια
  • Πουλερικά

Το μυστικό

Για να καεί το λίπος που συσσωρεύεται στην κοιλιακή χώρα, θα πρέπει να ακολουθήσετε ένα αερόβιο πρόγραμμα σε συνδυασμό με καλή διατροφή. Αποφύγετε να μειώνετε τα γεύματά σας. Mε αυτόν τον τρόπο το μόνο που θα πετύχετε είναι να μειώσετε το μεταβολισμό σας. Τρώτε 5 μικρότερα ημερησίως.

ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΑΤΕ

  • eimai polu apogoitevmeni erxetai to kalokairi k egw exw polu lupos sthn koilia thelw n to xasw grigora me exei riksei polu psixologika k den kserw t n kanw

  • Συγχαρητήρια για το site και τις συμβουλές σας! Ο γιος μου είναι 9 μηνών και η κοιλιά μου όταν την αφήνω χαλαρή,είναι σαν να είμαι 5 μηνών! Έχασα σχεδόν όλα τα κιλά, μου μείνανε 3, αλλά επειδή γυμνάστηκα δεν φαίνονται, μπήκα στα τζιν μου από τον 2° μήνα αλλά η κοιλιά δεν λέει να μου φύγει!Κάνω τρεις φορές την εβδομάδα απο μισή ώρα ελλειπτικό και διάδρομο και κοιλιακούς για να δυναμώσω την μέση μου. Τί άλλο μπορώ να κάνω για να βοηθηθώ; Σκεφτηκα να κόψω την ζάχαρη και τα ζυμαρικά.Σας ευχαριστώ πολύ!

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου // 29 Απριλίου 2013 στις 11:38

      Κάνε και διατροφή αλλά θα χρειαστείς χρόνο, να σου ζήσει Ειρήνη!

  • Βυκι καλησπέρα Είμαι 44ετων με ύψος 160 και 54 κιλα Το πρόβλημα μου είναι το πολύ λίπος στο στομάχι και στην κοιλια ποτέ δεν είχα παρόμοιο πρόβλημα στο παρελθον Το αντιαισθητικο αυτό αποτέλεσμα ξεκίνησε μετά τη γέννηση του τέταρτου παιδιού μου πριν 2 χρόνια και παραμενει ΟΤαν κάνω κοιλιακούς μετά πονάει η μέση μου και τα παραΤΑΩ ξεκίνησα χορό δεν είδα αποτέλεσμα ΤΙ να κάνω για να απαλλαγώ από αυτό το αντιαισθητικο αποτελεσμα Ευχαριστώ

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου // 29 Απριλίου 2013 στις 10:41

      Χρειάζεσαι αεροβική αρχικά, όχι κοιλιακούς και διατροφή άλιπη.

  • καλησπέρα Βίκυ,είμαι 19 χρονών κ 1,59 στο ύψος,τα κιλά μου είναι 53,5 κι ενώ στα πόδια δεν έχω κυτταρίτιδα στην κοιλιά είμαι γεμάτη…δεν πίνω καφέδες κ αναψυκτικά,δεν καπνίζω κ τηγανητά τρώω ελάχιστα… δεν ξέρω τι να κάνω! ντρέπομαι να βγω στην παραλία! με αεροβική γυμναστική θα δω γρήγορα αποτελέσματα? επίσης υπάρχει καμία κρέμα που να βοηθάει?

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου // 9 Μαΐου 2013 στις 15:47

      Κάνε αεροβική και βάζε μία κρεμούλα. Θα δεις αλλά όχι τόσο γρ΄γηορα όσο θα ήθελες.

  • Είμαι 84kg και έχω 1,68 ύψος, έχω επίσης σωματότυπο μήλο, συσσωρευμένο λίπος στην κοιλιακή χώρα. Σημειωτέον ότι πάσχω από το σύνδρομο pcos. Κατά το παρελθόν έχω κάνει αρκετές δίαιτες, άλλες φορές έχω χάσει και άλλες όχι, πάντα όμως με αργό ρυθμό και πάντα μετά από κάποιο χρόνικο διάστημα βάζω βάρος. Δυσκολεύομαι να πειθαρχήσω και να ακολουθήσω κάποιο πρόγραμμα άσκησης και δεν μου αρέσουν τα γυμναστήρια. Δυστυχώς αυτό με ρίχνει ψυχολογικά και απογοητεύομαι εύκολα μόλις αρχίζω ένα πρόγραμμα διατροφής και δεν χάνω βάρος. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου // 17 Μαΐου 2013 στις 09:55

      Πολυτίμη αν δυσκολεύσεαι να πειθαρχήσεις σε κάποιους κανόνες εγώ πως μπορώ να βοηθήσω; Το θέμα είναι να το πάρεις απόφαση και να προσπαθήσεις.

  • geia sas eimai 30 xrwnon exw ypsos 1.67 kai eimai 80 kila.to prvblhma moy einai oti pote den eimai statherh sta kila moy prin dyo xrwnia hmoyn 58 kila!!!!!!kai genika panta thymamai ton eayto moy na kanei diaita……to thema einai oti mexri prin dyo xronia ta exana eykola twra kapws diskoleywmai na ta xasw,thelw na akoloytheisw mia diaita kai meta na meinw statherh sta kila moy.ti na kanw?a to kako einai oti eimai poly lemargh……..

  • eimai 63 kg kai 1.65 upsos exo ligi kilja signomi eimai xeni giafto den xero kala na grafo ti boro na kano? exo 2 paidia to mikro 18 minon.

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου // 7 Ιουνίου 2013 στις 11:01

      Αρτεμη κανε αεροβική εάν μπορείς και μην τρως λιπαρές τροφές.

  • Βίκυ γειά σου, συγχαρητήρια για την υπέροχη προσφορά σου σε όλους μας.
    Είχα από καιρό πρόβλημα με πάχος στην κοιλιά. ΄Ενα σοβαρό πρόβλημα υγείας του άντρα μου (χειρουργήθηκε με καρκίνο στομάχου και είμαστε στη διαδικασία χημειο- ακτινοθεραπειών) εδώ και πέντε μήνες με έκανε να εγκαταλείψω εντελώς την υγιεινή διατροφή που ακολουθούσα και να ξεσπάω το άγχος μου σε ψωμιά, γλυκά, ο,τιδήποτε με κάνει να “ξεχνω” το πρόβλημα. Είμαι 49 ετών και ξέρω οτι η υγιεινή διατροφή επιβάλλεται για την υγεία μου (στην παρούσα φάση όπως καταλαβαίνεις η εμφάνιση δεν με απασχολεί). Θέλω να παρακαλέσω να με βοηθήσετε. Πραγματικά ο πόνος και η αγωνία και η θλιψη μου βρίσκουν παρηγοριά σε γλυκά. Κι αυτό δημιουργεί μεγαλύτερο πρόβλημα και στη δική μου υγεία και στην οικογένεια….. Ευχαριστώ

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου // 7 Ιουνίου 2013 στις 11:04

      Μίνα αυτή την περίοδο έχεις πολύ στρες και απόμενο είναι να καταφεύγεις σε τροφές παρηγοριάς. Το πρόβλημα δεν είναι ότι τρως αλλά ότι περνάτε αυτή την άσχημη περίοδο. Δώσε την προσοχή σου στην υγεία του άντρα σου και σκέψου ότι πρέπει και εσύ να είσαι υγιής για να τον φροντίζεις και αυτόν και τα παιδιά σας εάν έχετε, σε χρειάζεται.

  • Bικυ,ειμαι 74κg kai exo ipsos 1,64exo 2 paidia kai prospato na xaso baros,exo tiroidi,

  • Βικη μου γεια σου,
    ειμαι απο κυπρο. Εχω λιγη κοιλιτσα αλλα θα ηθελα να φυγει.
    Εχω ενα θεμα δεν μου αρεσει η γυμναστικη. Τι αλλο μπορω να κανω? αλλα να δω αποτελεσμα συντομα?

  • Αγαπητή Βίκυ,

    Είμαι 1.62 και ζυγίζω 66 κιλά. Τους τελευταίους 5 μήνες έχασα 11 κιλά, με διατροφή και ζούμπα 2 φορές την εβδομάδα, ενώ τον τελευταίο μήνα που σταμάτησα τη ζούμπα κάνω περπάτημα 3 φορές την εβδομάδα σε έντονο ρυθμό για 4 χλμ. Το πρόβλημα εστιάζεται στην απώλεια πόντων από την κοιλιά : ενώ έχανα σταδιακά πόντους και από εκεί, το τελευταίο διάστημα έχω μπλοκάρει και έχω φουσκώσει αρκετά σε αυτή την περιοχή. Μπορώ να κάνω κάτι επιπλέον και να δω έστω και λίγο αποτέλεσμα άμεσα? Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά και καλή συνέχεια :)

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου // 25 Ιουλίου 2013 στις 15:51

      Χρειάζεται να επιμείνεις στην αεροβική και να κόψεις τροφές που προκαλούν φούσκωμα. Μπορεί πχ το γάλα να σε φουσκώνει ή κάποια λαχανικά.

  • Βίκυ μου, τί είδος αεροβικής ασκησης προτείνεις για μεγαλύτερη απώλεια λίπους από την περιοχή της κοιλιάς;

  • ειμαι 56 ετων εχω οστεοαρθριτιδα τα κιλα μου ειναι 71 κανω διατροφη 7 μηνες και εχω χασει μονο 4 ποναω πολυ σε ολο μου το σωμα τι ειδος γυμναστικης μπορω να κανω σπιτι μου;

  • Σε ευχαριστώ πολύ Βίκυ, έχω μία αίσθηση ότι τα δημητριακά μου εντείνουν το πρόβλημα, (καναταλώνω ψωμί ολικής και δημητριακά ολικής), μπορώ να καταναλώνω κάτι αλλο αντί αυτών στο πρωϊνό?

  • βικακυ εγω εχω ιδιαιτερο προβλημα στους γοφους. εχεις κατι να προτεινεις???

ΜΟΙΡΑΣΟΥ

 χαρακτήρες όριο