antiageing

Αυτό είναι το μυστικό για να δείχνετε νεότερες!

Σίγουρα ξέρετε την επίδραση της υπερβολικής κατανάλωσης ζάχαρης στο βάρος σας, γνωρίζετε όμως τι προκαλεί στην επιδερμίδα σας; Η κατανάλωση απλών σακχάρων, όπως η ζάχαρη, προάγουν τη γήρανση των κυττάρων του δέρματος.

Η αυξημένη πρόσληψη ζάχαρης προκαλεί απότομη αύξηση στα επίπεδα της ινσουλίνης στο αίμα. Σαν αποτέλεσμα, ο οργανισμός μπαίνει σε κατάσταση “συναγερμού”, θέτοντας σε λειτουργία ένα γενικευμένο μηχανισμό φλεγμονής, με ταυτόχρονη έκκριση “αμυντικών” ουσιών που έχουν αρνητικές επιπτώσεις στο κολλαγόνο και την ελαστίνη του δέρματος. Μακροπρόθεσμες συνέπειες είναι οι ρυτίδες και η δημιουργία πανάδων και καφέ κηλίδων.

Συνεπώς, είναι προφανές πως η τήρηση της κατανάλωσης ζάχαρης σε λογικά επίπεδα έχει πολλαπλά οφέλη! Δείτε πώς να τη μειώσετε:

Βρείτε εναλλακτικές
Ο ανθρώπινος οργανισμός είναι φτιαγμένος με μια έμφυτη επιθυμία για γλυκές τροφές. Έτσι, αν δεν αντέχετε να πίνετε τον καφέ σας χωρίς ζάχαρη, ρίξτε στέβια. Τα φύλλα του συγκεκριμένου φυτού είναι εξαιρετικά πλούσια σε γλυκαντικές ουσίες, με αποτέλεσμα το τελικό προϊόν να είναι πολύ πιο γλυκό από την κοινή ζάχαρη. Το μεγάλο του ατού, ωστόσο, είναι ότι δεν περιέχει θερμιδογόνα συστατικά, γι’ αυτό και δεν δίνει θερμίδες.

Χρησιμοποιήστε κανέλα
Θα έχετε λιγότερη επιθυμία για κάτι γλυκό, λένε οι επιστήμονες. Η εξήγησή τους είναι απλή: Το συγκεκριμένο μπαχαρικό συμβάλλει στο να διατηρούνται σταθερά τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, με αποτέλεσμα να μειώνεται η επιθυμία σας για γλυκές τροφές. Ρίξτε ένα κουταλάκι κανέλα στον πρωινό σας καπουτσίνο, δώστε ιδιαίτερη γεύση σε ένα ποτήρι κόκκινο κρασί και μη διστάσετε να τη χρησιμοποιήσετε ακόμα και στη μαγειρική σας (π.χ. στο κοκκινιστό κρέας).

Δώστε έμφαση στις πρωτεΐνες
Οι πρωτεΐνες συντελούν στην εξισορρόπηση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα, οπότε καλό είναι να τις συνδυάζετε με γλυκές τροφές, ώστε να αποφεύγετε τις απότομες διακυμάνσεις. Αν τρώτε π.χ. ένα μήλο για σνακ, μπορείτε να καταναλώσετε επιπλέον και μια χούφτα ξηρούς καρπούς. Επιπλέον, οι πρωτεΐνες σας χορταίνουν πολύ ευκολότερα από ό,τι οι γλυκές τροφές, με αποτέλεσμα να τρώτε λιγότερο στη συνέχεια και έτσι να έχετε διπλό κέρδος.

Το μυστικό

Το σώμα μας χρειάζεται να εκπαιδευτεί στην αλλαγή. Αν, για παράδειγμα, για 10 ημέρες πίνετε τον καφέ σας με 1 κουταλάκι ζάχαρη αντί για 4, στην ενδέκατη ημέρα θα είσαστε απόλυτα ικανοποιημένοι με 2 κουταλάκια. Η απεξάρτηση από τη ζάχαρη δεν είναι εύκολη και θέλει τον χρόνο της.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ