anti-ageingjpg

Οι 3 πιο συνηθισμένοι μύθοι της μακροζωίας

Καταρρίπτουμε τρεις από τους πιο συνηθισμένους μύθους της μακροζωίας.

Ογδόντα ένα. Τόσα κεράκια αναμένεται να σβήσει η μέση γυναίκα κατά τη διάρκεια της ζωής της. Δεν είναι και λίγο, αν σκεφτείτε ότι μόλις έναν αιώνα πριν ήταν επίτευγμα να καταφέρετε να αγγίξετε τα 54. Αλλά και πάλι δεν είναι αρκετό: σχεδόν το 80% των γυναικών θέλουν να φτάσουν τα 100, σύμφωνα με ερευνητές του Στάνφορντ.

Φυσικά, το να συμπληρώσετε τον πολυπόθητο αιώνα παραμένοντας fit τόσο σωματικά όσο και πνευματικά είναι τελείως διαφορετική υπόθεση. Για να τα καταφέρετε, πρέπει να καταρρίψετε τα στερεότυπα, που συνοδεύουν τις ηλικίες των 60, 70, 80, ακόμη και 90. Εμείς, πάντως, καταρρίπτουμε τρεις από τους πιο συνηθισμένους μύθους της μακροζωίας.

Μύθος Μακροζωίας #1: Χαμηλός Δείκτης Μάζας Σώματος
Υπάρχουν μυώδεις άνθρωποι με σχετικά υψηλό ΔΜΣ. Η μέτρηση δεν μπορεί να διακρίνει τους μυς από το λίπος. Και είναι το δεύτερο, ιδίως όταν αποθηκεύεται γύρω από την κοιλιά, που έχει συνδεθεί με χαμηλότερο προσδόκιμο όριο ζωής. Προσπαθήστε η μέση σας να έχει διάμετρο από 90 εκατοστά και κάτω.

Μύθος Μακροζωίας #2: Μια πολυβιταμίνη την ημέρα προσθέτει χρόνια
Έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Annals of Internal Medicine δείχνει πως η κατανάλωση βιταμινών μια φορά την ημέρα δεν σας κάνει να ζείτε περισσότερο ούτε σας προστατεύει από τις καρδιαγγειακές παθήσεις ή τον καρκίνο.

Μύθος Μακροζωίας #3: Η διατροφή με χαμηλά λιπαρά είναι πιο υγιεινή
Αν αντικαταστήσετε τα λιπαρά με υδατάνθρακες, έχετε περισσότερες πιθανότητες να αναπτύξετε κάποια χρόνια ασθένεια όπως ο διαβήτης που θα σας “κόψει” χρόνια. Φροντίστε το 40% των θερμίδων που καταναλώνετε ημερησίως να προέρχεται από λιπαρά, κυρίως ακόρεστα. Θα τα συναντήσετε στα αβοκάντο, τους ξηρούς καρπούς και το ελαιόλαδο.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ