tech-neck-

Ρυτίδες τεχνολογίας: 5 ασκήσεις για να απαλαγείτε από αυτές!

Έχετε υποκύψει για τα καλά στην ομορφιά της νέας τεχνολογίας αλλά το smartphone και το tablet σας μπορεί να σας δημιουργήσει ρυτίδες. Δείτε αυτές τις 5 ασκήσεις για να απαλαγείτε από αυτές!

Φαινόμενο tech -neck
Πέρα από την αρνητική επίδραση που έχει στην ψυχολογία μας, τη διάθεσή μας και το σώμα μας -σύμφωνα με τους ειδικούς- η εξάρτηση από την τεχνολογία, οι ατελείωτες ώρες μπροστά από μία οθόνη βλάπτουν σοβαρά και το δέρμα μας, δημιουργώντας τις λεγόμενες ρυτίδες τεχνολογίας ή αλλιώς φαινόμενο tech -neck. Κι αυτό γιατί όταν σκύβουμε πάνω από το κινητό ή το tablet, δημιουργούνται γραμμές και βαθιές οριζόντιες ρυτίδες γύρω από τον λαιμό και στο πηγούνι και το δέρμα χαλαρώνει. Αν σκεφτείτε μάλιστα ότι ο μέσος άνθρωπος σκύβει πάνω απ’ το κινητό του γύρω στις 150 φορές την ημέρα υπό γωνία 45ο, καταλαβαίνετε ότι η «ζημιά» είναι tech-μηριωμένη. Γι’ αυτό, αλλάξτε οπτική γωνία! Αντί να κατεβάζετε τα μάτια σας στο ύψος του κινητού σας, ανεβάστε το κινητό σας στο ύψος των ματιών σας ώστε η κλίση να μειώνεται σημαντικά. Φυσικά, βοηθάει και το να κάνετε συχνά διαλείμματα από οποιαδήποτε οθόνη μέσα στη μέρα. Πέρα από αυτά όμως, υπάρχουν και μικρές καθημερινές ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να πιάσετε τις ρυτίδες «από το λαιμό» και να τις κάνετε delete.

Άσκηση 1

Ανοίξτε το στόμα και τα μάτια όσο πιο πολύ μπορείτε και κάντε εκπνοή από την κοιλιά σαν λιοντάρι που βρυχάται.

Άσκηση 2
Γείρετε το κεφάλι σας δεξιά φέρνοντας το αυτί σας κοντά στον ώμο. Μείνετε σε αυτήν τη στάση για 20’’. Ισιώστε το κεφάλι σας και γείρτε το προς τα αριστερά με τον ίδιο τρόπο για άλλα 20’’. Κάντε 3-5 επαναλήψεις σε κάθε πλευρά.

Άσκηση 3
Αν το σαγόνι σας έχει πάρει ήδη την κατιούσα, κάντε ένα 5πλό σετ με την παρακάτω άσκηση, δύο φορές τη μέρα: τραβάτε το σαγόνι σας προς τα πίσω για 10’’.

Άσκηση 4
Ξαπλώστε μπρούμυτα σε ένα στρώμα γυμναστικής και σηκώστε σιγά -σιγά τον κορμό σας και το κεφάλι σας σαν κόμπρα, ανοίγοντας ελαφρώς τα χέρια σας. 8 με 10 επαναλήψεις αρκούν.

Άσκηση 5
Φέρτε το δεξί χέρι σας πάνω από το κεφάλι και τεντώστε πολύ καλά την αριστερή πλευρά τραβώντας τη προς τα πάνω. Τώρα, στρίψτε με δύναμη το στόμα σας προς την δεξιά πλευρά, την αντίθετη, δηλαδή. Κάντε το ίδιο και από την άλλη μεριά σε 3 σετ των 15’’.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ