MIndfulness

5 νέοι τρόποι για να ενισχύσετε τη δύναμη του εγκεφάλου σας!

Αυτοί οι 5 νέοι τρόποι είναι μικρά μυστικά για μυαλό ξυράφι. Οι απλές λύσεις βρίσκονται στα απλά πράγματα που δίνουν σημαντικό boost στη μνήμη. Δείτε ποια είναι.

Ξεχνάμε για ποιο λόγο μπήκαμε στο διπλανό δωμάτιο, επιστρέφουμε σπίτι βιαστικά γιατί νομίζουμε ότι δεν κλείσαμε το θερμοσίφωνα και δεν θυμόμαστε τον τίτλο της ταινίας που είδαμε χθες. Αν η μνήμη μας είναι μνήμη χρυσόψαρου, καιρός να τη μετατρέψουμε σε ελέφαντα.

Όταν κοιμάστε, κερδίζετε
Αν η επόμενη μέρα είναι σημαντική ή έχετε φορτωμένο πρόγραμμα, θα συγκεντρώνεστε πολύ καλύτερα εάν έχετε κοιμηθεί το λιγότερο 6 ώρες. Οι ερευνητές δεν ξέρουν ακόμα το γιατί, αλλά πιστεύουν ότι ο ύπνος βοηθά τον εγκέφαλο να κρατήσει και να οργανώσει τις πληροφορίες ώστε να τις χρησιμοποιήσουμε όταν τις χρειαστούμε.

Πείτε ‘ναι’ στους ξηρούς καρπούς
Όλα τα είδη είναι γεμάτα μαγνήσιο, ένα στοιχείο που έχει συνδεθεί με βελτιώσει στη μνήμη. Σύμφωνα με έρευνα από το MIT, το μαγνήσιο προωθεί νέες συνδέσεις μεταξύ των εγκεφαλικών κυττάρων.

Μαγειρέψτε μεσογειακά
Αναφερόμαστε στα ψάρια, στα λαχανικά με ελαιόλαδο και σε λίγο κρέας με κρασί. Η μεσογειακή δίαιτα επιβραδύνει τη φθορά του εγκεφάλου κατά 36%.

Παίξτε περισσότερα επιτραπέζια
Τα παιχνίδια λέξεων, γνώσεων και ιστορίας εξασκούν συνέχεια το μυαλό.

Χαλαρώστε
Η πολυάσχολη ζωή μας προκαλεί άγχος και ο εγκέφαλος αδυνατεί να λάβει κι άλλες πληροφορίες. Δοκιμάστε πράγματα που σας χαλαρώνουν, όπως η βόλτα στον ήλιο, ο διαλογισμός ή μία αγκαλιά από αγαπημένα πρόσωπα.

Το μυστικό

Η έντονη κοινωνική ζωή φαίνεται να σχετίζεται με τη διατήρηση των εγκεφαλικών λειτουργιών σε καλή κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι όσο περισσότερο βγαίνουμε με φίλους μας τόσο καλύτερη μνήμη έχουμε. Μάλιστα, σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν, η διαδικασία της συνομιλίας φαίνεται να αφυπνίζει τη μνήμη.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ