sleep

5+1 κανόνες του beauty sleep

H καλύτερη αντιγήρανση γίνεται τη νύχτα ενώ εσείς κοιμάστε! Αυτοί είναι οι 5+1 κανόνες του beauty sleep σύμφωνα και με τις skingurus!

Το εσωτερικό ρολόι που διαθέτει κάθε κύτταρο της επιδερμίδας μας, γνωρίζει πολύ καλά πότε είναι ώρα για beauty sleep- ανεξάρτητα αν εμείς δεν το ακούμε πάντα. Το lifestyle μας όμως, όπως και το περιβάλλον που ζούμε, το αποσυντονίζουν. Και τότε χρειάζεται ένα μικρό… κούρδισμα εκ μέρους μας, για να ξαναβρεί τους κιρκάδιους ρυθμούς του.

Κανόνας #1. Απομακρύνουμε σχολαστικά το μακιγιάζ και τους ρύπους της ημέρας –ει δυνατόν νωρίς, πολύ πριν πάμε για ύπνο, έτσι ώστε να διευκολύνουμε τη διαδικασία επανόρθωσης και ανανέωσης των κυττάρων. Tip: υιοθετήστε το trend του διπλού καθαρισμού, η επιδερμίδα σας θα σας ευγνωμονεί.

Κανόνας #2. Δεν παραλείπουμε τη βραδινή ενυδάτωση. Όπως έχουμε ξαναπεί, η αντίληψη ότι το δέρμα θα πρέπει να «αναπνέει» κατά τη διάρκεια του ύπνου, είναι μύθος. Τη νύχτα μάλιστα που η δεκτικότητα των κυττάρων σε δραστικά συστατικά είναι υψηλή, τα οφέλη της κρέμας πολλαπλασιάζονται. Αντίθετα, αφήνοντας την επιδερμίδα «γυμνή», η φυσική υγρασία της εξατμίζεται ευκολότερα, με αποτέλεσμα να συσσωρεύονται αφυδατωμένα νεκρά κύτταρα στην επιφάνεια και να τη θαμπώνουν.

Κανόνας #3. Διευκολύνουμε και ενισχύουμε τη διαδικασία επιδιόρθωσης των φθορών, εξυγίανσης και ανανέωσης των κυττάρων που έχει …προγραμματιστεί για τη νύχτα, με βάση τον 24ωρο κιρκάδιο ρυθμό του δέρματός μας, επιλέγοντας καλλυντικές φόρμουλες με αντιρυτιδικά, συσφιγκτικά, αντιφλεγμονώδη αλλά και απολεπιστικά συστατικά.

Κανόνας #4. Αλλάζουμε συχνά τις μαξιλαροθήκες μας-ακόμα και κάθε βράδυ- ιδίως αν έχουμε επιδερμίδα με τάση ακμής γιατί, στη διάρκεια της νύχτας που το δέρμα είναι περισσότερο ευάλωτο σε φλεγμονές, υπάρχει κίνδυνος να επιμολυνθεί από τα βακτηρίδια και το σμήγμα που έχουν μείνει στη μαξιλαροθήκη.

Κανόνας #5. Αποχωριζόμαστε το κινητό, το tablet, το laptop και κλείνουμε την τηλεόραση, τουλάχιστον 1 ώρα πριν πάμε για ύπνο- φαντάζει ακατόρθωτο αλλά γίνεται! Η έκθεση στο μπλε φως των συσκευών αυτών μειώνει δραματικά την παραγωγή μελατονίνης και εμποδίζει τα κύτταρα να ξεκινήσουν τη διαδικασία επανόρθωσης των φθορών της ημέρας.

Κανόνας #6. Χορταίνουμε ύπνο. Η έλλειψή του κάνει την επιδερμίδα γκρίζα και θαμπή και φέρνει στο… προσκήνιο μαύρους κύκλους. Ο λόγος είναι απλός . Από τις 11 μέχρι τις 4 τα ξημερώματα, με βάση και πάλι τον κιρκάδιο ρυθμό, η ροή του αίματος και της λέμφου αυξάνεται σημαντικά , τροφοδοτώντας τα κύτταρα με θρεπτικά συστατικά και διευκολύνοντας την αποβολή των τοξινών . Αν ξενυχτήσουμε ή διακόψουμε τον ύπνο μας ο ρυθμός αυτός διαταράσσεται. Η επιδερμίδα το επόμενο πρωί δείχνει θαμπή και κουρασμένη ενώ το αίμα που «λιμνάζει» κάτω από τα μάτια κάνει τη χροιά του δέρματος στην περιοχή, να δείχνει πιο σκούρα. Και το χειρότερο; Η έλλειψη ύπνου προκαλεί στρες, το οποίο με τη σειρά του αποσυντονίζει ακόμα περισσότερο τον κιρκάδιο ρυθμό των κυττάρων οδηγώντας τα στη φθορά και την πρόωρη γήρανση. Φαύλος κύκλος δηλαδή.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ