cellulite

Κυτταρίτιδα: Πώς να πείτε αντίο για πάντα

Κυτταρίτιδα: H μάχη είναι άνιση, αλλά όχι χαμένη.

Μπορείτε να κάνετε πολλά πράγματα, τα οποία θα σας απαλλάξουν από αυτά τα αντιαισθητικά γρουμπουλάκια! Αν μάλιστα ανήκετε στην κατηγορία γυναικών με κυτταρίτιδα Τύπου 1 και Τύπου 2 (δηλαδή, όπου τα ίχνη της είναι μεν εμφανή, αλλά αντιμετωπίσιμα), μπορείτε να αλλάξετε πολλά στη ζωή των… μηρών σας, εφαρμόζοντας όσα ακολουθούν:

Βάλτε το νερό στη ζωή σας
Αυτό που ακούτε να λένε για το πόσο βοηθάνε 8 ποτήρια νερό σε καθημερινή βάση είναι πέρα για πέρα αλήθεια. Το νερό είναι ο καλύτερος και πιο υγιεινός λιποδιαλύτης και σε συνδυασμό με ισορροπημένη διατροφή, ο καλύτερος σύμμαχος στην απώλεια βάρους και στην εξάλειψη του (γνωστού σου) φλοιού πορτοκαλιού. Αυτό, διότι κάθε φορά που επισκέπτεστε την τουαλέτα, αποβάλλετε και τοξίνες, υπεύθυνες για την κατακράτηση που κάνει το δέρμα μας σε γλουτούς, μηρούς ακόμη και χέρια να δείχνει σαγρέ.

Εμπιστευτείτε συγκεκριμένα φρούτα
Κεράσια, πορτοκάλια, φράουλες και μάνγκο σας κρατάνε ενυδατωμένες και η σύνθεση τους βοηθά πολύ στον στόχο σας!

Κάνετε μικρές αλλαγές στο διαιτολόγιο σας
Σταδιακά, περιορίστε τους υδατάνθρακες (π.χ., μακαρόνια) και διπλασιάστε την πρωτεΐνη στα γεύματα σας. Δύο βραστά αυγά για πρωινό αντί για 3 «γενναίες» φέτες ψωμί με βούτυρο, θα σας κρατήσουν χορτάτη και θα βάλουν σε άλλο δρόμο τον μεταβολισμό σας.

Πείτε «ναι» στη λούφα και στο σκραμπ, όταν κάνετε μπάνιο
Μία καλή μάλαξη («καλή» όχι επιθετική) στα προβληματικά σημεία, απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα και βοηθά στη βελτίωση της εικόνας τους. Όσο για το σκραμπ; Μπορείτε πανεύκολα να φτιάξετε και μόνη σας με δύο μέρη ζάχαρη – αν είναι μαύρη, τόσο το καλύτερο – και μία κουταλιά αφρόλουτρο!

Ένα συσφικτικό προϊόν μπορεί να ενισχύσει την όλη προσπάθεια
Ειδικά, όσα περιέχουν καφεΐνη και συνένζυμο Q10, δημιουργούν μία «ασπίδα» σε γλουτούς, μηρούς και στην περιοχή πάνω από τα γόνατα, όπου εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα.

Ασκηθείτε
Επειδή σίγουρα κουράζεστε και με το που ακούτε για γυμναστική, αλλά – ναι, σας χρειάζεται – κάντε το εξής ξεκούραστο, κάθε μέρα: 10 λεπτά χαλαρό τρέξιμο, 10 λεπτά βαράκια. Τι είναι 20 λεπτά μέσα στην ημέρα σας, αν είναι να επιτεθείτε στα αντιαισθητικά γρομπαλάκια;

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ