beauty

Νεανική επιδερμίδα μετά τα 40; Δείτε αυτά τα 5 μυστικά!

Οι πιο εμφανείς αλλαγές που σχετίζονται με τη γήρανση του οργανισμού συμβαίνουν στην επιδερμίδα. Αυτά τα 5 μυστικά θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τη νεότητά σας και μετά τα 40!

1 Φοράτε αντηλιακό!

Περιορίστε οτιδήποτε μπορεί να εντείνει τη φλεγμονή των κυττάρων. Φοράτε αντηλιακό καθημερινά, στο πρόσωπο, το λαιμό και τη ράχη των χεριών, όπου κι αν βρίσκεστε, 365 μέρες το χρόνο και όχι μόνο το καλοκαίρι –η μειωμένη παραγωγή μελανίνης λόγω της πτώσης των οιστρογόνων, στερεί από την επιδερμίδα τη φυσική ασπίδα προστασίας της. Μειώστε την κατανάλωση καφέ και αλκοόλ.

2 Επιλέγετε σοφά τα καλλυντικά σας.

Αποφύγετε τα καλλυντικά με ερεθιστικά χημικά συστατικά και επιλέξτε συνθέσεις εμπλουτισμένες με αντιφλεγμονώδη συστατικά που καταπραΰνουν την επιδερμίδα.

3 Επιλέγετε αντιγηραντικές κρέμες με συσφιγκτική δράση.

Μπορεί να μην κάνουν το λίφτινγκ που υπόσχονται- πρόκειται περισσότερο για οπτικό εφέ- αλλά τα συστατικά που περιέχουν με πρώτα και καλύτερα τα πεπτίδια, αλλά και φυτικά εκχυλίσματα που μιμούνται τη δράση των οιστρογόνων, δουλεύουν σε βάθος , ενεργοποιώντας την παραγωγή νέων ινών κολλαγόνου και ελαστίνης και ενισχύοντας τη δομή του χορίου –το στρώμα πάνω στο οποίο ακουμπά η επιδερμίδα.

4 Απαλλαγείτε από τα νεκρά κύτταρα.

Από μία ηλικία και μετά ο ρυθμός της κυτταρικής ανανέωσης μειώνεται ραγδαία για να φτάσει, μέσα σε μια δεκαετία στο -70%!- έτσι ώστε να αντικατασταθούν από νέα, υγιή κύτταρα. Επιπλέον, με την τακτική απολέπιση απαλύνονται οι δυσχρωμίες και λειαίνεται η ξηρή και τραχιά υφή της επιδερμίδας.

5 Ενισχύετε τη μικροκυκλοφορία με ήπιες κινήσεις μασάζ.

Για παράδειγμα την ώρα που κάνετε απολέπιση ή απλώνετε την κρέμα σας-για να ανακτήσετε τη φωτεινότητα της επιδερμίδας που χάνεται από την ελλιπή οξυγόνωση και τροφοδοσία των κυττάρων της με θρεπτικά συστατικά λόγω της φθοράς των τριχοειδών αγγείων από την πτώση των οιστρογόνων- ένα ακόμα «σύμπτωμα» της ορμονικής γήρανσης.

Το μυστικό

Εντάξτε στο διαιτολόγιό σας τροφές πλούσιες σε λιπαρά οξέα ωμέγα 3 και 6 –ελαιόλαδο, ξηρούς καρπούς, σολομό κλπ- που θα βοηθήσουν την επιδερμίδα να διατηρήσει καλύτερα την υγρασία και την ελαστικότητά της, όπως και τροφές με βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά-φρούτα και λαχανικά- που θα προστατέψουν τα κύτταρα από τις ελεύθερες ρίζες και τις φλεγμονές που προκαλούν και θα ενισχύσουν την παραγωγή καλύτερης ποιότητας κολλαγόνου και ελαστίνης.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ