3οαρθρο

Σούπερ τροφές για υγιή μαλλιά

Τα μαλλιά μας είναι ο καθρέφτης της υγείας του οργανισμού μας. Εκτός από την περιποίηση που οφείλουμε να τους παρέχουμε, εξίσου σημαντική για την υγεία των μαλλιών μας είναι και η διατροφή που κάνουμε.

Δείτε ποιες τροφές φροντίζουν για υγιή και δυνατά μαλλιά γεμάτα λάμψη.

Σολομός για λάμψη

Τα ψάρια όπως ο σολομός, οι σαρδέλες και το σκουμπρί περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

salmon

Το σώμα σας δεν μπορεί να παράγει αυτά τα υγιή λίπη, έτσι πρέπει να τα πάρετε από τα τρόφιμα ή από συμπληρώματα. Βοηθούν στην προστασία από ασθένειες, αλλά το σώμα σας τα χρειάζεται επίσης για να μεγαλώνουν σωστά τα μαλλιά σας  και να παραμένουν λαμπερά και υγιή!

Γιαούρτι

Είναι γεμάτο πρωτεΐνες! Το αγαπημένο Ελληνικό γιαούρτι έχει επίσης ένα συστατικό που βοηθά στη ροή του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής

yogurt

και στην ανάπτυξη των τριχών που ονομάζεται βιταμίνη Β5 (γνωστή ως παντοθενικό οξύ) και μπορεί ακόμη και να βοηθήσει κατά της αραίωσης και της τριχόπτωσης των μαλλιών. Αν προσθέσετε μέλι, καρύδια ή φρούτα ακόμα καλύτερα!

Σπανάκι

Όπως και πολλά άλλα φυλλώδη λαχανικά, το σπανάκι είναι γεμάτο εκπληκτικά θρεπτικά συστατικά.

spinash

Έχει  βιταμίνη Α, σίδηρο, βήτα καροτένιο, φυλλικό οξύ και βιταμίνη C. Όλα αυτά συνεργάζονται για ένα υγιές τριχωτό! Κρατούν τα μαλλιά σας ενυδατωμένα ώστε να μην σπάσουν. Θέλετε να το ανακατέψετε λίγο; Το kale είναι μια άλλη καλή πράσινη επιλογή.
Κι αν θες ακόμη πιο εντατική ενυδάτωση μαλλιών δες τι προτείνουν οι Hair Experts του Le tif.

Δημητριακά

Ενισχυμένα με σίδηρο, τα δημητριακά είναι ιδανικά για την πρόληψη της απώλειας μαλλιών.

flakes

Η λήψη πολύ μικρής ποσότητας σιδήρου μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια μαλλιών. Μπορείτε να βρείτε αυτό το σημαντικό θρεπτικό συστατικό σε εμπλουτισμένα δημητριακά, σιτηρά, ζυμαρικά, σόγια και φακές. Επίσης, το βοδινό κρέας, ειδικά το συκώτι, έχει πολύ σίδηρο!

Πουλερικά

Όταν δεν παίρνετε αρκετή πρωτεΐνη, η ανάπτυξη των τριχών σταματά και μπορεί να ξεκινήσει η τριχόπτωση.

chicken

Για να πάρετε πρωτεΐνη από το κρέας, επιλέξτε κοτόπουλο ή γαλοπούλα, τα οποία έχουν λιγότερο κορεσμένο λίπος από πηγές όπως το βοδινό και το χοιρινό κρέας.

Γλυκοπατάτες

Έχετε ξηρά μαλλιά που έχουν χάσει τη λάμψη τους; Οι γλυκοπατάτες έχουν αντιοξειδωτικό που ονομάζεται βήτα καροτίνη.

sweetpotatoes

Το σώμα σας μετατρέπει τη βήτα καροτίνη σε βιταμίνη Α. Αυτό βοηθά στην προστασία από ξηρά, βαρετά μαλλιά. Ενθαρρύνει επίσης τους αδένες στο τριχωτό της κεφαλής να παράγουν σμήγμα που κρατά το τριχωτό ενυδατωμένο. Μπορείτε επίσης να βρείτε β-καροτένιο σε πορτοκαλιά ,λαχανικά, καρότα, κολοκύθες, πεπόνι και μάνγκο.

Κανέλα

Πασπαλίστε αυτό το μπαχαρικό στο πρωϊνό σας τοστ και στον καφέ σας.

cinammon

Βοηθά στην ροή και την κυκλοφορία  του αίματος το οποίο φέρνει το οξυγόνο θρεπτικά συστατικά στους θύλακες των τριχών σας.

Αυγά

Τα αυγά είναι άλλη μία πλούσια πηγή πρωτεϊνών και βιταμίνης Β (βιοτίνη) που βοηθά στην ανάπτυξη των μαλλιών.

eggs

Το να μην έχετε αρκετή ποσότητα αυτής της βιταμίνης μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια μαλλιών. Η βιοτίνη συμβάλλει επίσης στην ενίσχυση των εύθραυστων νυχιών.

Στρείδια

Αυτά είναι πλούσια σε ψευδάργυρο. Όταν δεν έχετε αρκετό από αυτό το «μέταλλο» στη διατροφή σας, μπορεί να έχετε τριχόπτωση.

streidia

Μπορείτε επίσης να βρείτε ψευδάργυρο σε βοδινό κρέας καβούρι και αστακό!

Η πλήρης, ισορροπημένη διατροφή σε σωστές ποσότητες και ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε οργανισμού σε συνδυασμό με άφθονο νερό είναι ο δρόμος για υγιή μαλλιά!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ