breast

4 κινήσεις για να κρατήσετε το στήθος σας ψηλά!

Το στήθος αποτελείται από αδένες και λιποκύτταρα και δε συγκρατείται από μυς, παρά μόνο από το δέρμα.

Με το πέρασμα του χρόνου και τις ορμονικές αλλαγές που υφίσταται μια γυναίκα – εφηβεία, εγκυμοσύνες, δίαιτες- το στήθος δυσκολεύεται να αντισταθεί στο νόμο της βαρύτητας. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για να το διατηρήσεις όμορφο για πολλά χρόνια είναι να το περιποιείσαι καθημερινά με μασάζ, ενυδάτωση, θρέψη και, μια φορά την εβδομάδα, απολέπιση.

Οι σωστές κινήσεις
1 Καθίστε σωστά: Αφού το στήθος δεν έχει μύες για να τους γυμνάστε και να τους τονώσετε φροντίστε τουλάχιστον να γυμνάζετε τους θωρακικούς μύες που το περιβάλλουν καθώς και αυτούς της πλάτης. Αν είναι πιο δυνατοί τότε και το στήθος θα δείχνει πιο στητό. Η κακή στάση του σώματος που έχουν οι περισσότερες γυναίκες και η καθιστική ζωή προκαλούν κύρτωση στη θωρακική κοιλότητα. Είναι καλό λοιπόν να κάθεστε με την πλάτη όρθια και το στήθος προς τα έξω, όσο περισσότερο μπορείτε.

2  Κάντε γυμναστική: Μπορείτε να δυναμώσετε το στήθος σας κάνοντας ασκήσεις με βαράκια και push-ups.
3 Προτιμήστε το δροσερό νερό: Οι κρύες θερμοκρασίες τονώνουν τη μικροκυκλοφορία η οποία είναι υπεύθυνη για την σωστή θρέψη και λειτουργία της επιδερμίδας. Διατηρήστε τα καλλυντικά που χρησιμοποιείτε για την περιοχή του ντεκολτέ και του στήθους, στο ψυγείο. Έτσι, θα σας προσφέρουν έξτρα τόνωση.

4  Διαλέξτε το κατάλληλο προϊόν: Αν και μπορείτε να απλώνετε στο στήθος και το ντεκολτέ την ενυδατική κρέμα σώματος, τα αποτελέσματα θα είναι πιο θεαματικά αν επιλέξετε ένα προϊόν ειδικά για την περιοχή. Οι κρέμες για το στήθος είναι πλούσιες σε συστατικά που συσφίγγουν και τονώνουν την επιδερμίδα. Δεν κάνουν θαύματα αλλά λειτουργούν άμεσα, σαν αόρατο σουτιέν, στηρίζοντας επιφανειακά το στήθος. Χρησιμοποιώντας τις τακτικά το δέρμα σας θα είναι πιο σφριγηλό, τονωμένο και πυκνό.

Το μυστικό

Προσπαθείστε να αποφύγετε τις εξαντλητικές δίαιτες, την ηλιοθεραπεία τόπλες και να μένετε όλη μέρα χωρίς σουτιέν

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ