blu2

Μπαίνειτε στο σπίτι σας και «κάτι σας φταίει»; Κάντε αυτές τις 4 αλλαγές!

Αν τα πράγματα στο χώρο σας σάς προκαλούν αρνητικά συναισθήματα, σας αποδιοργανώνουν, σας φορτίζουν, σας χαλάνε τον ύπνο, σας κάνουν να νιώθετε πιο κουρασμένες και επηρεάζουν αρνητικά την ψυχική σας διάθεση τότε ήρθε ο καιρός να κάνετε αυτές τις 4 αλλαγές!

1 Τακτοποιήστε

house1

Ένα ακατάστατο και βρώμικο σπίτι προκαλεί στρες και σας κάνει να νιώθετε εξάντληση.

 

2 Αλλάξτε χρώμα στους τοίχους

blu1

Έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 2.000 σπίτια έδειξε ότι οι μπλε τοίχοι μειώνουν την πίεση του αίματος και σας κάνουν πιο νωχελικούς. Το χρώμα αυτό θεωρείται ιδανικό για την κρεβατοκάμαρά σας αλλά όχι για τα υπόλοιπα δωμάτια του σπιτιού.
3 Μην ανάβετε αρωματικά κεριά με λεβάντα

candle1

Nicol

Το άρωμα που αναδύεται μπορεί να είναι χαλαρωτικό ωστόσο σύμφωνα με το Wesleyan University, μπορεί να προκαλέσει υπνηλία κατά τη διάρκεια της ημέρας. Εάν θέλετε να αρωματίσετε το χώρο σας βάλτε φρέσκα λουλούδια.

4 Χρησιμοποιήστε ελαφριές κουρτίνες

curt2

Ερευνα έχει δείξει ότι τα άτομα που εκτίθενται σε φυσικό φως κατά τη διάρκεια της ημέρας, κοιμούνται 46 λεπτά περισσότερο κατά τη διάρκεια της νύχτας. Περισσότερο φυσικό φως, περισσότερος ύπνος το βράδυ.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ