Superfoods

Αποφύγετε τις παγίδες των superfoods

Τα superfoods είναι ένα από τα μεγαλύτερα διατροφικά trends των τελευταίων χρόνων. Δείτε πώς να αποφύγετε τις παγίδες τους!

Τα superfoods δεν είναι απαραίτητα υγιεινά ή ολιγοθερμιδικά
Για παράδειγμα, κοιτάζοντας το μενού ενός εστιατορίου, το μάτι σας μπορεί να πέσει σε μια σαλάτα με κινόα και cranberries. Μην ενθουσιάζεστε αμέσως! Μια προσεκτικότερη ματιά ίσως σας απογοητεύσει, καθώς η ίδια σαλάτα μπορεί να περιέχει συστατικά όπως μπέικον, σως με βάση τη μαγιονέζα και κρουτόν. Σε αυτή την περίπτωση, μάλιστα, η ενεργειακή της αξία θα μπορούσε να ξεπερνά τις 1.000 θερμίδες!

Μην αντισταθμίζετε μία κακή συμπεριφορά με την πρόσληψη superfoods
Για παράδειγμα, αν φάτε δυο κομμάτια πίτσα, μία πάστα και ως επιδόρπιο επιλέξετε ένα ρόδι, μην έχετε την ψευδαίσθηση ότι τα αντιοξειδωτικά του θα είναι το «αντίβαρο» για το αλάτι και τα κορεσμένα λιπαρά που προσλάβατε!

Προσοχή στις τιμές
Όλος αυτός ο θόρυβος γύρω από τα superfoods έκανε κάποιους πολύ πλούσιους. Αν, για παράδειγμα, τα goji berries δεν μπορούν να καλυφθούν από τον προϋπολογισμό σας, δεν χρειάζεται αν κάνετε θυσίες για να τα αποκτήσετε! Αντ’ αυτού, μπορείτε να προτιμήστε σταφίδες ή ρόδι που είναι πολύ πιο οικονομικά και τουλάχιστον εξίσου θρεπτικά. Ακόμα, αν βρίσκετε την τιμή της κινόα ιδιαιτέρως τσιμπημένη στο supermarket, προτιμήστε πλιγούρι ή κουσκους. Θα κάνουν περίπου το ίδιο καλό στον οργανισμό σας και σίγουρα πολύ καλό στην τσέπη σας!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ