water

Αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα στη διατροφή!

Το νερό δεν είναι μόνο για να ξεδιψάτε. Είναι κάτι πολύ περισσότερο από θεραπεία του οργανισμού!

Η κατανάλωση νερού κάνει καλό στην υγεία και στην ομορφιά του δέρματος. Το δέρμα σας πρέπει να είναι καλά ενυδατωμένο για να ξεκινήσει τη λειτουργία του το πρωί έτσι ώστε να μπορεί να ενδυναμώσει τα κύτταρα του δέρματος, να εξαλείψει τοξίνες και να βοηθήσει το δέρμα να διατηρήσει την ελαστικότητά του, τη νεανική του όψη και να εμποδίσει την εμφάνιση ρυτίδων.

Συμβάλλει στη διούρηση
Για την εξάλειψη των τοξινών και των άχρηστων προϊόντων, είναι σημαντική η προώθηση της λειτουργίας των νεφρών πίνοντας άφθονα υγρά. Το νερό συμβάλλει στην εξάλειψη των συσσωρευμένων άχρηστων προϊόντων στα νεφρά και προωθεί την εξάλειψη τοξινών μέσω των ούρων.

Ενυδατώνει το λεμφικό σύστημα
Η κατανάλωση του νερού με άδειο στομάχι είναι το κλειδί για την ενυδάτωση του λεμφικού συστήματος και την πρόληψη της κόπωσης επινεφριδίων, η οποία ευθύνεται για την παραγωγή κορτιζόλης, της ορμόνης του στρες.

Βελτιώνει την πέψη
Όταν πίνετε νερό με άδειο στομάχι προωθείτε το πεπτικό σύστημα συμβάλλοντας στον καθαρισμό του από τις τοξίνες, στη βελτίωση της εντερικής κινητικότητας και στην προετοιμασία του για τη λήψη και την πέψη των τροφών.

Ενισχύει τον μεταβολισμό
Η κατανάλωση νερού είναι απαραίτητη για την κατάλληλη λειτουργία των νεφρών που ευθύνονται για την καύση του λίπους. Όταν δεν υπάρχει αρκετό νερό στο σώμα σας, η λειτουργία αυτή εκτελείται από το συκώτι και μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα του ήπατος, σε ασθένειες και στο μειωμένο μεταβολικό ρυθμό.

Βελτιώνει τη σωματική απόδοση
Η κατανάλωση νερού είναι ζωτικής σημασίας για τη λίπανση των αρθρώσεων, των μυών και των συνδέσμων. Η κατανάλωση νερού κάθε πρωί συνιστάται για την ενυδάτωση του σώματος και την παροχή ενέργειας. Οι άνθρωποι που ασχολούνται με κάποιο άθλημα ή κάνουν ασκήσεις θα πρέπει να αυξήσουν την κατανάλωση νερού προκειμένου να αναπληρώσουν τα υγρά που χάνονται κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

Προλαμβάνει τις λοιμώξεις του ουροποιητικού συστήματος
Η κατανάλωση νερού συνδέεται με το μειωμένο κίνδυνο ανάπτυξης λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος, όπως είναι η κυστίτιδα. Όταν ένα άτομο είναι αφυδατωμένο και τα νεφρά του δεν έχουν αρκετά υγρά, υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος να αντιμετωπίσει διάφορα είδη λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος.

Καταπολεμά την κατακράτηση υγρών
Η κατακράτηση υγρών είναι ένα πρόβλημα που προκαλείται συνήθως από την υπερβολική ποσότητα νατρίου στο σώμα μας και από άλλους παράγοντες που σχετίζονται με τη διατροφή. Η κατανάλωση νερού συμβάλλει στην εξάλειψη των συσσωρευμένων υγρών, στη μείωση των φλεγμονών και στην πρόληψη διαφόρων ασθενειών.

Περιορίζει τις ενοχλήσεις και τους πόνους
Η κατανάλωση νερού συνδέεται με τον περιορισμό των συμπτωμάτων και του πόνου που οφείλονται σε παθήσεις όπως αρθρίτιδα, σε καρδιακά προβλήματα όπως ταχυκαρδία, άσθμα, βρογχίτιδα, σε διαταραχές των νεφρών, δυσκοιλιότητα, προεμμηνορροϊκό σύνδρομο και ημικρανίες.

Ρυθμίζει τη θερμοκρασία του σώματος
Η κατανάλωση νερού βοηθά στη ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος, βελτιώνοντας τη μεταφορά του οξυγόνου και των θρεπτικών συστατικών στα κύτταρα.

water

Να θυμάστε!
Τα οφέλη της κατανάλωσης νερού είναι αδιαμφισβήτητα αλλά είναι σημαντικό να πίνετε τουλάχιστον δυο λίτρα νερό την ημέρα, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας έτσι ώστε τα οφέλη να είναι συνεχή. Επιπλέον, δεν πρέπει να υπερβαίνετε αυτή την ποσότητα καθώς μπορεί να έχει αρνητική επίδραση στα νεφρά σας. Αν και το νερό κάνει καλό στην υγεία μας, η υπερκατανάλωσή του μπορεί να προκαλέσει υπερυδάτωση και πίεση στα νεφρά.

Το μυστικό

Ένας καλός τρόπος για να πίνετε πάντα τη σωστή ποσότητα νερού είναι να θυμάστε τον παρακάτω τύπο: το βάρος σας (σε κιλά) διαιρούμενο με το 30 = ο αριθμός των λίτρων νερού που πρέπει να πίνετε. Για παράδειγμα, ένας άνθρωπος 59 κιλών πρέπει να πίνει περίπου 2 λίτρα νερό κάθε μέρα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ