oatmeal

Γιατί πρέπει να τρώτε αυτό το δημητριακό για πρωινό;

Η βρώμη, το ταπεινό αυτό δημητριακό είναι πλούσιο σε θρεπτικές ιδιότητες. Η κατανάλωση ενός μεγάλου μπολ νόστιμης βρώμης για πρωινού θα σας βοηθήσουν να απολαύσετε αυτά τα οφέλη για την υγεία σας.

1. Έχει αντιοξειδωτική δράση

Η βρώμη περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά, που θα σας βοηθήσουν να καταπολεμήσετε τις ελεύθερες ρίζες πριν αυτές βλάψουν τον οργανισμό σας. Το πιο σημαντικό ωστόσο είναι ότι η βρώμη περιέχει μια ειδική ομάδα αντιοξειδωτικών, που τη βρίσκουμε μόνο εδώ. Οι αβενανθραμίδες αποτελούν ισχυρά αντιοξειδωτικά, επειδή αυξάνουν δραστικά την ποσότητα νιτρικού οξειδίου, που βρίσκεται στον οργανισμό μας. Το νιτρικό οξείδιο είναι σημαντικό για εμάς, καθώς διαστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία, μειώνοντας έτσι την πίεση του αίματος και διασφαλίζοντας την σωστή κυκλοφορία του.

2. Βοηθά στο αδυνάτισμα

Η βρώμη ως πρωινό σας κάνει να νιώθετε χορτασμένοι. Αυτό σημαίνει ότι είναι λιγότερο πιθανό να πεινάτε πριν το μεσημεριανό και επίσης σας απομακρύνει από την ανάγκη για ανθυγιεινές τροφές. Και αυτό συμβαίνει επειδή η βρώμη είναι ένας σύνθετος υδατάνθρακας. Οι σύνθετοι υδατάνθρακες χρειάζονται περισσότερο χρόνο να χωνευτούν και να μεταβολιστούν και έτσι απελευθερώνουν τη ζάχαρη αργά στο αίμα σας. Επιπροσθέτως, η βρώμη πυροδοτεί την παραγωγή της ορμόνης του κορεσμού, που δίνει σήμα στον εγκέφαλο ότι έχουμε φάει αρκετά, μειώνοντας με αυτό τον τρόπο και την πρόσληψη παραπάνω θερμίδων.

3. Ανακουφίζει από τη δυσκοιλιότητα

Η δυσκοιλιότητα δυστυχώς εμφανίζεται σε όλες τις ηλικίες. Λόγω της εξάρτησής μας από επεξεργασμένες τροφές, το σώμα μας δεν διαθέτει πια τις φυτικές ίνες που χρειάζεται για να αποβάλλει όσα δεν χρειάζεται αποτελεσματικά. Η βρώμη όμως περιέχει διαλυτές και αδιάλυτες ίνες, που βελτιώνουν την εντερική λειτουργία. Αυτό σημαίνει ότι καταναλώνοντας τακτικά βρώμη, θα επισκέπτεστε την τουαλέτα επίσης τακτικά και στην ώρα σας.

4. Είναι εξαιρετική πηγή β-γλυκάνης

Η β-γλυκάνη είναι μια σημαντική διαλυτή φυτική ίνα, που βοηθά τον οργανισμό μας με διάφορους τρόπους. Όταν προσληφθεί, διασπάται σε μια παχύρευστη μάζα σαν gel, που ύστερα διασκορπίζεται σε όλο μας το σώμα, εκτελώντας διάφορες λειτουργίες. Η β-γλυκάνη στην κυκλοφορία του αίματος βοηθά στη μείωση των επιπέδων της κακής χοληστερόλης. Στο γαστρεντερικό μας σύστημα, ενισχύει τον πολλαπλασιασμό των καλών, χρήσιμων βακτηρίων, απαραίτητων για την πέψη και το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Επίσης, ρυθμίζει τα επίπεδα ζαχάρου στο αίμα, αποφεύγοντας τις έντονες αυξομειώσεις του.

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ