Stack of delicious pancakes with chocolate, honey, nuts and slices of banana on plate and napkin on wooden table background

Για πρωινό: Τηγανίτες χωρίς γλουτένη με γάλα καρύδας

Αυτή η χορτοφαγική συνταγή που προτείνει η blogger και κλινική διαιτολόγος notanordinarymum Δέσποινα Μαρσέλου θα σας ενθουσιάσει. Τέλεια για πρωινό!

Υλικά για 6 τηγανίτες 

1 κούπα αλεύρι απο φαγόπυρο (χωρίς γλουτένη)

1 ½ κούπα γάλα καρύδας

1 κ.σ. λάδι καρύδας

2 κ.γ. σιρόπι αγάβης

3 κ.γ. λιναρόσπορο μουλιασμένο σε 6 κ.γ. νερό

Οδηγίες

Βάζετε όλα τα υλικά στο μούλτι και τα ανακατεύετε καλά. Αν χρειαστεί προσθέστε επιπλέον γάλα καρύδας. Το μείγμα πρέπει να είναι παχύρευστο σαν χυλός όμως λίγο πιο υγρό.

Σε ένα αντικολητικό τηγάνι ρίχνετε 1 κ.γ. λάδι και αφήνετε να κάψει σε μέτρια φωτιά.

Για κάθε τηγανίτα πρέπει να χρησιμοποιήσετε 3-4 κουταλιές της σούπας από το μείγμα. και να αφήσετε να ψηθεί μέχρι να ροδίσει και από τις δύο πλευρές. Μετά τη δεύτερη τηγανίτα που θα φτιάξετε θα χρειαστεί να ανανεώσετε το λάδι στο τηγάνι.

Το μυστικό

Απολαύσετε τις τηγανίτες σας με φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα (για αθλητικούς τύπους) ή με ψιλοκομμένη μπανάνα και κομμάτια bitter σοκολάτας.

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ