lunch

Εύκολα σνακ για το σχολείο και τη δουλειά!

Τα σχολεία ξεκίνησαν και μαζί με αυτά και οι υποχρεώσεις, όχι μόνο των μικρών αλλά και των μεγάλων!

Γιατί, όσο αυτόνομο και αν είναι ένα παιδί, η πραγματικότητα είναι ότι κάθε χρόνο στις 11 Σεπτεμβρίου που αρχίζει το σχολικό έτος, αρχίζει και ο καθημερινός αγώνας για τους γονείς. Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι να γίνει το κολατσιό του παιδιού νόστιμο, χωρίς να είναι ανθυγιεινό. Εμείς συγκεντρώσαμε μερικές προτάσεις για γλυκά και αλμυρά σνακ για να πάρετε ιδέες και να φτιάξετε εύκολα σνακ για το σχολείο αλλά και για τη δουλειά!

Ξηροί καρποί
Εύκολο σνακ που δίνει ενέργεια και θρεπτικά συστατικά. Μπορείτε να αναμείξετε διάφορα είδη και να προσθέσετε αποξηραμένα φρούτα ή και δημητριακά. Θα σας φανεί πολύ χρήσιμο να έχετε έτοιμα μερικά σακουλάκια, ώστε να τα βάζετε κατευθείαν στην τσάντα.

Φρούτα
Σίγουρα η μπανάνα είναι το πιο πρακτικό φρούτο για να πάρει ένα παιδί μαζί του στο σχολείο, αλλά δεν είναι το μόνο. Σταφύλια, ροδάκινα, βερίκοκα, αχλάδια, μανταρίνια, πορτοκάλια, φράουλες, πεπόνι, κεράσια και όποιο άλλο φρούτο του αρέσει μπορεί να το πάρει μαζί του, αρκεί να είναι πλυμένο, συσκευασμένο κατάλληλα και κομμένο.

Μπάρες δημητριακών
Υγιεινές, δίνουν ενέργεια και ισοδυναμούν με γλυκό. Αν μάλιστα είναι σπιτικές, τότε έχετε πετύχει το απόλυτο σνακ!

Γιαούρτι
Το γιαούρτι μπορεί να συνδυαστεί με πολλά υλικά και να δημιουργηθεί έτσι ένα πλήρες δεκατιανό. Μέλι, ξηροί καρποί, δημητριακά, φρούτα φρέσκα ή αποξηραμένα είναι μερικές εύκολες και θρεπτικές λύσεις που αρέσουν σε πολλά παιδιά. Ακόμα κι αν δεν έχει τη δυνατότητα να αποθηκεύσει το γιαούρτι του στο ψυγείο του σχολείου, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια απλή παγοκύστη στο τσαντάκι με το φαγητό του. Εξάλλου, τα περισσότερα παιδιά τρώνε στο πρώτο διάλειμμα, οπότε -αν δεν έχει πολλή ζέστη- δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Χρησιμοποιήστε ένα ειδικό δοχείο και βάλτε όλα τα υλικά μέσα, ώστε να μπορεί εύκολα να το φάει, χωρίς να χρειαστεί να ανοίγει διαφορετικές συσκευασίες και να ανακατεύει υλικά.

Τοστ, αλλά αλλιώς
Χρησιμοποιήστε το ψωμί του τοστ για να φτιάξετε κάτι τελείως διαφορετικό. Φτιάξτε τοστάκι με βούτυρο και μέλι, με μαρμελάδα ή και με μερέντα! Αν θέλετε να μείνετε σε αλμυρές γεύσεις, αντικαταστήστε το τυρί που συνήθως του βάζετε με ένα τυρί σε κρέμα, κατίκι, μυζήθρα ή και φέτα με ντομάτα. Το λιωμένο αβοκάντο επίσης είναι μια ωραία ιδέα πάνω στο ψωμί.

Σάντουιτς με διάφορα ψωμάκια
Καμιά φορά αρκεί απλώς να αλλάξετε το ψωμάκι για να έχετε ένα εντελώς διαφορετικό αποτέλεσμα, τόσο στην όψη όσο και στη γεύση. Μπορείτε αντί για ψωμί του τοστ να χρησιμοποιήσετε μπαγκέτα, ψωμάκια brioche, αραβικές πιτούλες, τορτίγια, bagel κ.ά. Όσο για τη γέμιση, εμπνευστείτε παρέα με το παιδί και δημιουργήστε ξεχωριστές λιχουδιές, αφού μπορείτε να επιλέξετε από ομελέτα μέχρι κοτόπουλο που περίσσεψε από την προηγούμενη!

Σπιτικά γλυκά
Αν προλαβαίνειτε, φτιάξτε μέσα στο σαββατοκύριακο κάποιο κέικ ή κουλουράκια που μπορεί να πάρει μαζί του 1 – 2 φορές μέσα στην εβδομάδα. Συνδυάστε τα με φρούτα, ώστε να αποτελέσουν μαζί ένα χορταστικό κολατσιό!

Πίτες διάφορες
Πίτσες, τυροπιτάκια ή και ένα κομμάτι πίτα που μπορεί να φτιάξετε εσείς ή η γιαγιά κάποιο βράδυ, μπορούν κάλλιστα να αποτελέσουν το κολατσιό της επόμενης μέρας.

Κριτσίνια με τυρί
Κριτσίνια, κουλούρι τύπου Θεσσαλονίκης, παξιμάδια ή κρακεράκια με λίγο τυρί μπορούν επίσης να αποτελέσουν ένα απολαυστικό «παραδοσιακό» κολατσιό! Και για να γίνει ακόμα πιο πλήρες, μπορείτε να το συνοδεύσετε με κομμένα λαχανικά, όπως αγγουράκια, καροτάκια ή ντοματίνια, που αρέσουν συνήθως στα παιδιά.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ