fig-sause-recipe

Μπρουσκέτα με σύκο και λουκάνικο

Ιδναικό για να ανοίξει ένα δείπνο αλλά και τέλειο σνακ. H bruschetta είναι, όπως λέει ο Jamie Oliver, ένα είδος ανοιχτού σάντουιτς και πιθανώς από έκει κάπως ξεκίνησε η ιδέα του τόστ.  Πάντα χρησιμοποιούμε ένα μεγάλο καρβέλι ψωμί, προσωπικά το αγαπημένο μου είναι η τσιαπάτα. Το ψωμί είναι καλύτερο να κόβεται σε φέτες πάχους 1cm και να ψήνεται στο μπάρμπεκιου. Υλικά 4 φέτες ψωμί (από μια φρατζόλα ψωμί, κατά προτίμηση τσιαπάτα) 100 γρ λαδοτύρι Μυτιλήνης κομμένο σε χοντρές φέτες 1/2 λουκάνικο κομμένο διαγώνια σε φέτες 4 σύκα κομμένα σε φέτες 1 σκελίδα σκόρδο ελαιόλαδο αλάτι πιπέρι κρέμα μπαλσάμικο 4 κλωναράκια φρέσκιας ρίγανης Εκτέλεση Κόβετε τη φρατζόλα σε φέτες πάχους περίπου ενός εκατοστού. Απλώνετε πάνω το σκόρδο, ρίχνετε μερικές σταγόνες ελαιόλαδο και αλατοπίπερο. Βάζετε τις φέτες να ψηθούν για 7-8 λεπτά στη σχάρα και τις γυρίζετε ανά τακτά διαστήματα για να μην καούν. Στην ίδια σχάρα ψήνετε το λουκάνικο και το λαδοτύρι κομμένο σε φέτες για λίγα δευτερόλεπτα. Μόλις ψηθούν τοποθετείτε πάνω σε κάθε φέτα το τυρί και ξαπλώνετε τις φέτες του λουκάνικου και του σύκου. Τελειώνετε με αλάτι, πιπέρι, ελαιόλαδο, ρίγανη και κρέμα μπαλσάμικο.

Το μυστικό

Τα σύκα περιέχουν θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες Α, Β1 και Β2 και μέταλλα όπως ασβέστιο, σίδηρο, φώσφορο, μαγγάνιο, νάτριο, κάλιο κ.ά. Μπορείτε να τα καταναλώσετε σκέτα, αλλά και να τα προσθέσετε στο επιδόρπιο ή τη σαλάτα σας για να της δώσετε έξτρα γεύση, αποκομίζοντας ταυτόχρονα όλα τα οφέλη που οι ειδικοί υπόσχονται ότι μας προσφέρει η κατανάλωσή τους. Πηγή:  coolartisan.net

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ