pistachios

Οι ξηροί καρπούν που μειώνουν τη χοληστερίνη είναι ελληνικοί!

Ιδανικό, απολαυστικό σνακ που αποδεικνύεται και ιδιαιτέρως ωφέλιμο για την καρδιά, τα φιστίκια Αιγίνης πρέπει να βρίσκονται πάντα στα ντουλάπια της κουζίνας σας. Σύμφωνα με έρευνες μειώνουν τη χοληστερίνη!

Τα τόσο γευστικά φιστίκια Αιγίνης, εκτός του ότι μας βγάζουν από διλήμματα όταν θέλουμε να φάμε κάτι απολαυστικό, μπορούν ταυτόχρονα να μειώσουν τον κίνδυνο για καρδιακά προβλήματα, αρκεί να είναι ανάλατα.

Παλιότερη έρευνα που έγινε στην Πενσιλβανία έδειξε ότι καταναλώνοντας 40 γραμμάρια φιστίκια Αιγίνης την ημέρα για 4 εβδομάδες και διπλασιάζοντας την ποσότητα για 4 επιπλέον εβδομάδες, η LDL χοληστερόλη πέφτει κατά 9% το πρώτο διάστημα και 12% το επόμενο.

Πέραν αυτού, η κατανάλωσή τους και τα δύο διαστήματα μείωσε κατά 15% τα επίπεδα της ιντερλευκίνης–1, ενός δείκτη φλεγμονής που αποτελεί παράγοντα κινδύνου για καρδιακές παθήσεις.

Ο λόγος που τα φιστίκια Αιγίνης είναι τόσο ωφέλιμα είναι η χαμηλή περιεκτικότητά τους σε κορεσμένα λίπη και υψηλή σε ακόρεστα, ενώ δεν περιέχουν καθόλου τρανς λιπαρά οξέα. Μια χούφτα φιστίκια Αιγίνης την ημέρα είναι αρκετή για να λάβετε τα οφέλη τους στο μέγιστο. Επίσης, τα φιστίκια Αιγίνης περιέχουν υψηλή ποσότητα καλίου, το οποίο βοηθάει τον οργανισμό ρίχνοντας τα επίπεδα της ορμόνης στρες κορτιζόλης, περισσότερο από κάθε άλλο ξηρό καρπό.

Το μυστικό

Επειδή αυτοί οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες, μπορείτε να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, όταν επιλέγετε τα φιστίκια από κάποιο άλλο σνακ. Επιπλέον, τα φιστίκια Αιγίνης έχουν χαμηλό αριθμό θερμίδων, ιδίως σε σύγκριση με άλλους ξηρούς καρπούς. Μια μερίδα, 30 γραμμ., δίνουν περίπου 180 θερμίδες.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ