juice

Ποιες τροφές σας ξεκουράζουν;

Το φαγητό είναι η κυριότερη πηγή ενέργειας. Αν θέλετε να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να απορροφήσει τα θρεπτικά συστατικά των τροφών και να διατηρείτε την ενέργεια σας σε υψηλά επίπεδα πρέπει να προσέχετε τη διατροφή σας.

1 Οι υδατάνθρακες. Παρέχουν άμεση ενέργεια και θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στο καθημερινό διατροφικό μας πρόγραμμα (ρύζι, ζυμαρικά, πατάτες, όσπρια, φρούτα). Πρέπει όμως να αποφεύγετε στο ίδιο γεύμα να υπάρχουν 2 τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες καθώς αυξάνουν απότομα τη γλυκόζη στον οργανισμό γεγονός που επιφέρει μετά από λίγο πτώση του σακχάρου στο αίμα και αυτό μπορεί να σας προκαλέσει κόπωση. Για τον ίδιο λόγο θα πρέπει να περιορίσετε την ποσότητα ζάχαρης που καταναλώνετε καθημερινά.

2 Οι φυτικές ίνες. Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες (λαχανικά, φρούτα, δημητριακά ολικής άλεσης) για να αυξήσετε την κινητικότητα του εντέρου σας για μεγαλύτερη ευεξία.

3 Το πρωινό. Είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Ο οργανισμός χρειάζεται «καύσιμα» για να μπορέσει να αντεπεξέλθει στη μέρα που ακολουθεί και έτσι ένα πλούσιο πρωινό είναι η καλύτερη αρχή.

4 Οι σαρδέλες και το συκώτι. Προσθέστε στο διατροφικό σας πρόγραμμα τροφές με το συνένζυμο Q10. Θα το βρείτε στις σαρδέλες και στο συκώτι. Το Q10 βοηθάει στην παραγωγή ενέργειας.

5 Το νερό. Πίνετε καθημερινά περίπου 8 ποτήρια νερού (ανάλογα με τις ανάγκες σας ο αριθμός αυτός μπορεί να κυμαίνεται). Προλάβετε την αφυδάτωση για να νικήσετε την ατονία και την κούραση.

Το μυστικό

Αποφεύγετε τα γλυκά και οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη, το κόκκινο κρέας, τον πολύ καφέ γιατί κουράζουν τον οργανισμό σας και σας κάνουν να νιώθετε νωθροί.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ