breakfast

Ποιο είναι το καλύτερο πρωινό για τη σιλουέτα σας;

Οι βάφλες, οι ομελέτες και τα κρουασάν σοκολάτας είναι το ιδανικό πρωινό για τη γεύση σας, όχι όμως και για τη σιλουέτα σας.

Αν είστε προσεκτικοί στο πρωινό που καταναλώνετε πριν το γυμναστήριο, θα μπορέσετε να επιτύχετε πιο εύκολα το στόχο σας για απώλεια βάρους και μπορεί η βάφλα με παγωτό να είναι στη λίστα με το τι να αποφύγετε, αλλά έχετε πολλές επιλογές ανάμεσα σε πιο υγιεινές, αλλά και γευστικές τροφές.

Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Journal of Nutrition έδειξε ότι οι γυναίκες που καταναλώνουν μούσλι, γιαούρτι και φρούτα μία ώρα πριν ξεκινήσουν τη γυμναστική τους, καίνε μέχρι και 50% περισσότερο λίπος από αυτές που προτίμησαν ένα γεύμα με τις ίδιες θερμίδες, που περιλάμβανε, για παράδειγμα, νιφάδες καλαμποκιού, άσπρο ψωμί με μαρμελάδα και γάλα.

Αν απορείτε πώς είναι δυνατόν κάτι τέτοιο, ο λόγος είναι ο γλυκαιμικός δείκτης του γεύματος με μούσλι, ο οποίος είναι πολύ χαμηλός. Ένα γεύμα με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη αυξάνει το σάκχαρο του αίματος, το οποίο μετά πρέπει να χρησιμοποιήσει το σώμα σας σαν καύσιμο κατά τη διάρκεια της άσκησης. Η πέψη, όμως, ενός γεύματος με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη γίνεται με πιο αργούς ρυθμούς και το σώμα σας αναγκάζεται να πάρει ενέργεια από τις λιπαποθήκες του. Για να κάνετε το κορμί… κορμάρα γρηγορότερα, βρείτε τον γλυκαιμικό δείκτη των τροφών που επιλέγειτε για το πρωινό σας και απορρίψτε αυτές που ξεπερνάνε το 60. Σας δίνουμε μερικά παραδείγματα:

ΑΜΥΛΟΥΧΑ ΤΡΟΦΙΜΑ
Ψωμί, πολύσπορο 43 30
All Bran (Kellogg’s) 38 30
Ψωμί, άσπρο 70 30
Ψωμί, σικάλεως 58 30
Corn flakes 81 30

 

ΦΡΟΥΤΑ
Τρόφιμο ΓΔ Ποσότητα (gr)
Φράουλες 40 120
Δαμάσκηνα 24 120
Ροδάκινο 28 120
Κεράσια 22 120
Grapefruit 25 120
Αχλάδι 34 120
Καρπούζι 72 120
Πορτοκάλι 42 120
Πορτοκάλι, χυμός 50 250
Μήλο 38 120
Μπανάνα, άγουρη 30 120
Σταφύλια 46 120
Φράουλα, μαρμελάδα 51 30
Σταφύλια, μαύρα 59 120
Μπανάνα, ώριμη 51 120

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ