christams-cake

Πώς δεν θα το παρακάνετε φέτος στις γιορτές

Χριστούγεννα δε σημαίνει ότι πρέπει να αφεθείτε τελείως, επιβαρύνοντας έτσι τη γραμμή σας. Εάν έχετε ξεκάθαρες προσδοκίες, οι διακοπές μπορεί να είναι μια περίοδος κατά την οποία μπορείτε να χαλαρώσετε, να βελτιώσετε ή να διατηρήσετε τη φυσική σας κατάσταση. Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές και κρατήστε υπό έλεγχο την υγεία σας και το βάρος σας μέχρι να επιστρέψετε στη δουλειά.

Θέστε Ρεαλιστικές Προσδοκίες
Μη βάλετε στόχο να χάσετε 10 κιλά μέχρι τις γιορτές! Θέστε μερικούς μικρούς και εφικτούς στόχους και μείνετε πιστοί σε αυτούς. Επίσης, μην είστε υπερβολικά σκληροί με τον εαυτό σας. Φροντίστε να συμπεριλάβετε λίγο χρόνο για ξεκούραση και μερικές απολαύσεις εδώ κι εκεί. Να θυμάστε ότι είναι μια ευκαιρία να φορτίσετε τις μπαταρίες σας για τη χρονιά που έρχεται. Απολαύστε τον ελεύθερο χρόνο σας με την οικογένεια και τους φίλους σας.

Δείξτε Καλά, Νιώστε Καλά
Περιποιηθείτε όσο καλύτερα μπορείτε όταν βγαίνετε έξω και δείξτε πόσο σκληρά προσπαθήσατε για να διατηρήσετε τη γραμμή σας. Έτσι, δε θα είναι τόσο πιθανό να το παρακάνετε με το φαγητό και το αλκοόλ. Θέλετε να πάει χαμένος τόσος κόπος;

Εξασκηθείτε στο να Λέτε «Όχι»
Μπορείτε άνετα να το πείτε στο φαγητό ή σε ένα γύρο με σφηνάκια. Όταν πίνετε αλκοόλ πίνετε και πολύ νερό ενδιάμεσα στις γουλιές και αποφύγετε τα πολλά snacks. Κρατάτε τις αποστάσεις σας από το μπουφέ ή το τραπέζι για να αποφύγετε την ασυνείδητη κατανάλωση φαγητού και ποτού την ώρα που διασκεδάζετε.

Μη Λιμοκτονείτε
Το μεγαλύτερο λάθος που μπορείτε να κάνετε είναι να μη φάτε όλη μέρα, προκειμένου να έχετε θερμίδες να «χαλάσετε» το βράδυ. Μέχρι τότε θα πεινάτεσαν λύκος και θα ξεχάσετε οποιοδήποτε μέτρο. Φάτε υγιεινά κατά τη διάρκεια της ημέρας, για να μην το παρακάνετε μετά.

Φάτε πριν Βγείτε Έξω
Προτιμήστε κάτι ελαφρύ και υγιεινό, όπως ένα σάντουιτς ολικής αλέσεως με γαλοπούλα, μαρούλι και άπαχο τυρί, πριν βγείτε από την πόρτα. Θα μειώσετε κάπως την πείνα σας και δε θα το παρακάνετε αργότερα.

Βάλτε το Γεύμα σας σε Τάπερ
Αν πρόκειται να πάτε σε κάποιο πάρτι ή τραπέζι, αντισταθμίστε το μειώνοντας σημαντικά τις λιχουδιές και προσέχοντας τις διατροφικές επιλογές σας για μία με δύο μέρες πριν. Κάντε το ίδιο και την ημέρα μετά τη γιορτή. Μοιράστε το γεύμα σας στο μισό και μην ντραπείτε να ζητήσετε να σας το βάλουν στο τάπερ.

Ελέγξτε τις Μερίδες σας
Απολαύστε το φαγητό σας, αλλά μην το παρακάνετε με τις ποσότητες. Έχετε το νου σας στο τι και πόσο τρώτε. Κρατήστε το βασικό κανόνα: γεμίστε με πολλή σαλάτα το πιάτο σας, λίγο ψητό και ένα δυο ορεκτικά. Πιείτε μόνο 1 ποτήρι κρασί.

Προσοχή στο Αλκοόλ
Το αλκοόλ έρχεται δεύτερο μετά τα λιπαρά στην περιεκτικότητα σε θερμίδες. Επιπλέον, διεγείρει την όρεξη και μειώνει τις αντιστάσεις σας – σε όλα τα επίπεδα.

Το μυστικό

Μπορείτε να υποκύψετε σε κάποιους πειρασμούς, να χαλαρώσετε και να φάτε ένα δυο γλυκά. Φροντίστε απλώς να το υπολογίσετε από πριν, ώστε να μη σας πιάσουν οι ενοχές.

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ