biskota

Συνταγή: Μπισκότα φιστικοβούτυρου με 4 υλικά, χωρίς ζάχαρη και χωρίς γλουτένη

Η food blogger και κλινική διαιτολόγος notanotdinarymum μας δίνει τη συνταγή για υγιεινά μπισκότα με φυστικοβούτυρο.

Το καλό με τα συγκεκριμένα είναι ότι για να τα φτιάξετε χρειάζεστε μόνο 4 βασικά υλικά, που σημαίνει ότι ούτε η κουζίνα θα γίνει… χάλια, ούτε πρέπει να ψάχνετε υλικά και να πηγαίνετε σούπερ μάρκετ με λίστα. Ειναι πλούσια σε ωμέγα λιπαρά οξέα, είναι χωρίς ζάχαρη και χωρίς γλουτένη.

Υλικά για 10 μπισκοτάκια φυστικοβούτυρου χωρίς γλουτένη

½ φλιτζάνι φιστικοβούτυρο
2/3 του φλιτζανιού αλεύρι αμυγδάλου (μπορείτε να το φτιάξετε με δικά σας αμύγδαλα-βάλτε στο μπλέντερ βιολογικά αμύγδαλα και είναι έτοιμο)
2κς βιολογικό μέλι
1 ασπράδι αβγού
¼ κ.γ. baking soda
½ κ.γ. φρέσκια βανίλια απο κλωναράκι

Οδηγίες

Προθερμάνετε το φούρνο σας στους 180 βαθμούς Κελσίου.

Πάρτε ένα μπολ μετρίου μεγέθους, βάλτε όλα τα υλικά σας (φιστικοβούτυρο, αλεύρι αμυγδάλου, μέλι, ασπράδι, baking soda και τη βανίλια) και χτυπήστε τα όλα μαζί.

Με τη ζύμη που έχετε φτιάξει, πλάστε μπισκότα με τα χέρια σας πάχους περίπου 1 εκατοστού και διαμέτρου 5 εκατοστών και βάλτε τα σε μια λαδόκολλα.

Πιέστε το κάθε ένα με το χέρι σας, ώστε να πάρει το μέγεθος που πρέπει και με ένα πιρούνι χαράξτε το μέσο τους.

Ψήστε τα για 7-9 λεπτά και αφήστε τα έπειτα για 5-10 λεπτά να κρυώσουν στη λαδόκολλα, πριν τα πάρετε από εκεί.

Το μυστικό

Το ψήσιμο των μπισκότων θέλει πάντα υπομονή. Γι’ αυτό, δεν πρέπει να υπερφορτώνετε το φούρνο κι αν έχετε φτιάξει μεγάλη παρτίδα, φροντίστε να ψήνετε μια λαδόκολλα τη φορά, στη μεσαία σχάρα. Αν πρέπει να ψήσετε περισσότερα μπισκότα (π.χ. 2 λαδόκολλες), φροντίστε στη μέση του ψησίματος να τους αλλάξετε θέση για να έχουν σωστό και ομοιόμορφο ψήσιμο.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ