dark-chocolate

Τα απόλυτα χορτοφαγικά σνακ για το γραφείο

 

Αν θέλετε να αυξήσετε την ενέργειά σας, να νικήσετε τον λήθαργο και να τονωθείτε αυτά είναι τα απόλυτα χορτοφαγικά σνακ για το γραφείο που προτείνει η κλινική διαιτολόγος και food blogger Δέσποινα Μαρσέλου και οι σωστές μερίδες τους.

 

Μήλο: Η κατανάλωση φρέσκων μήλων μπορεί να είναι μια από τις καλύτερες διατροφικές επιλογές για την πρόληψη της νόσου Αλτσχάιμερ.

Ποσότητα: 1 μήλο

Μαύρη σοκολάτα: Τα οφέλη πολλά!

Ποσότητα: 2 κομματάκια.

Φουντούκια: Aπαραίτητα για το νευρικό σύστημα. Καταπολεμά αποτελεσματικά τα συμπτώματα κόπωσης.

Ποσότητα: 6 φουντούκια.

Σταφίδα: Η Eλληνική υπερτροφή. Δρα ενάντια της υπέρτασης και οι διαιτητικές ίνες λειτουργούν ως υπόστρωμα για ωφέλιμα βακτήρια του παχέος εντέρου χαρίζοντας έτσι στη σταφίδα πρεβιοτικές ιδιότητες που βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου.

Ποσότητα: 5-6 σταφίδες.

Σταφύλι: Η ρεσβερατρόλη, ένα πολύτιμο φυτικό συστατικό, που βρίσκεται στη φλούδα του, αποτελεί το «διασημότερο» συστατικό του σταφυλιού και έχει φανεί πως μπορεί να ασκήσει προστατευτικό ρόλο στη λειτουργία της καρδιάς.

Ποσότητα: 8 ρόγες.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ