τσικνοπέμπτη

Τσικνοπέμπτη: Τι να φάτε χωρίς να το παρακάνετε

Εάν δεν θέλετε να το παρακάνετε την Τσικνοπέμπτη δείτε τί μπορείτε να φάτε, χωρίς να το παρακάνετε!

1. Μην μείνετε νηστικοί για το τραπέζι της Τσικνοπέμπτης

Φάτε κάτι ελαφρύ για μεσημεριανό και οπωσδήποτε κάποιο φρούτο ή κάποιο γιαούρτι για απογευματινό. Αν πρόκειται να τσικνίσετε το μεσημέρι θα πρέπει να έχετε καταναλώσει το πρωινό σας και ένα μικρό σνακ. Με αυτό τον τρόπο δε θα φτάσετε στο τραπέζι πολύ πεινασμένη και θα περιορίσετε την ποσότητα φαγητού που θα καταναλώσετε.

2. Αφήστε το πιρούνι κάτω κατά τη διάρκεια του γεύματος

Μπορεί να μην το έχετε παρατηρήσει αλλά συνήθως κρατάμε το πιρούνι όσο είμαστε καθισμένοι στο τραπέζι, με αποτέλεσμα να τσιμπολογάμε διαρκώς. Μιλήστε με τους γύρω σας, απολαύστε την παρέα και όχι μόνο το φαγητό.

3. Αποφύγετε ότι δεν είναι ψητό

Κρέας (χωρίς πετσούλες, λιπάκια κλπ.) με άφθονη σαλάτα. Αν μάλιστα ξεκινήσετε με τη σαλάτα πρώτα, ακόμα καλύτερα. Τα υπόλοιπα όπως: πατάτες, ψωμιά, πίτες απλά προσθέτουν θερμίδες και στο κάτω κάτω δεν είναι “τσικνιστά”.

4. Να είστε επιλεκτικοί με τα «ύποπτα» εδέσματα

Πχ. λουκάνικα, κεμπάπ κλπ. Δοκιμάστε ό,τι σας φαίνεται πραγματικά δελεαστικό και αν κάτι στην πρώτη μπουκιά δεν είναι ικανοποιητικό μην το φάτε. Αν βέβαια ο σκοπός σας είναι περισσότερο η ποσότητα παρά η ιδιαιτερότητα του φαγητού, προτιμήστε καλαμάκι ή φιλέτο κοτόπουλο και ψαρονέφρι.

5. Προσοχή και μέτρο στο αλκοόλ και στο επιδόρπιο

Μόλις αρχίσετε να αναζητάτε αναψυκτικό, ήρθε η ώρα να σταματήσετε! Καλό είναι να μην κάνετε υπερβολές, ειδικά αν το γεύμα είναι βραδινό γιατί θα δυσκολευτείτε να χωνέψετε και να κοιμηθείτε… Αν το γεύμα είναι μεσημεριανό, θυμηθείτε πόσο φάγατε πριν αποφασίσετε τι θα καταναλώσετε για βραδινό.

Να περάσετε τέλεια, με σύνεση και χωρίς πολλές τύψεις!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ