skin

10 τροφές για λαμπερό δέρμα

Ό,τι τρώμε αντικατοπτρίζεται στο πρόσωπό μας. Δοκιμάστε αυτές τις νόστιμες επιλογές «ομορφιάς» – έρευνα δείχνει ότι σας χαρίζουν απαλό, καθαρό και φωτεινό δέρμα.

 

1 Αμύγδαλα Μπορείτε να τρέχετε από πάρτι σε πάρτι κάθε βράδυ και πάλι να δείχνετε φρέσκιοι και λαμπεροί την επομένη. Η βιταμίνη Ε που περιέχεται στα αμύγδαλα φωτίζει το «ξενυχτισμένο» δέρμα εξουδετερώνοντας τις ελεύθερες ρίζες, μόρια δηλαδή που κάνουν θαμπή την όψη του. Επιπλέον, τα λιπαρά οξέα σας κάνουν να λάμπετε εκ των έσω.

 

2 Βερίκοκα Αυτά τα φρούτα αναστρέφουν τη δημιουργία ρυτίδων. Ο οργανισμός μας μετατρέπει τη ρετινόλη στα βερίκοκα σε βιταμίνη Α, μια ένωση που προάγει τη δημιουργία νέων κυττάρων. Αυτά τα κύτταρα δείχνουν πιο ομοιόμορφα, σαν να είμαστε 20 χρόνια νεότεροι.

 

3 Βραζιλιάνικια φιστίκια Το νέο απαραίτητο προϊόν για την παραλία. Το γευστικό σνακ καταπολεμά τις αρνητικές επιπτώσεις από το ηλιακό έγκαυμα με το σελήνιο, ένα μεταλλικό στοιχείο που καθιστά τα κύτταρα του δέρματος πιο ανθεκτικά στο να μετατραπούν σε «ηλιοκαμμένα» κύτταρα, που παράγουν ελαττωματικό DNA και μπορεί να προκαλέσουν καρκίνο.

 

4 Ρεβίθια Για να μειώσετε τις γρατζουνιές, τις ουλές και τις πανάδες, ξεκινήστε να τρως ρεβίθια! Οι πρωτεΐνες που περιέχουν παρέχουν αμινοξέα που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη και επανόρθωση των ιστών.

 

5 Καβούρι Το καβούρι διατηρεί το πρόσωπό σας απαλλαγμένο από σπυράκια. Όταν ουσίες όπως η λιπαρότητα και τα βακτήρια, φράσσουν τους πόρους, προκαλούν φλεγμονή και ακμή. Τη λύση δίνει ο ψευδάργυρος στο καβούρι: μειώνει τη φλεγμονή, ελαχιστοποιώντας τη βλάβη που προκαλεί σπυράκια.

 

6 Πράσινο τσάι
Το δέρμα σας χρειάζεται κάποιο χρόνο για να επανέλθει όταν το πιέζετε; Τα αντιοξειδωτικά στο πράσινο τσάι θα επαναφέρουν την ελαστικότητά του. Οι γυναίκες που έπιναν εκχύλισμα πράσινου τσαγιού διαπίστωσαν αύξηση 400% στην ελαστικότητα του δέρματός τους, όπως διαπιστώνει η επιθεώρηση The Journal of Nutrition.

 

7 Πορτοκάλια Οι μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια σας χαλάνε την εμφάνιση. Αλλά η βιταμίνη C στα πορτοκάλια μειώνει τις σακούλες. Ενδυναμώνει το κολλαγόνο, το δομικό υλικό του δέρματος, ανασηκώνοντας τις περιοχές όπου δημιουργούνται σκιές.

 

8 Σολομός Είναι γεμάτος με λιπαρά οξέα Ω-3, που ενυδατώνουν τα ξηρά σημεία στο δέρμα. Τα Ω-3 αυξάνουν επίσης την παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης, απαραίτητα για απαλό δέρμα.

 

9 Ηλιέλαιο Ακόμα και το καλά ενυδατωμένο δέρμα μπορεί να δείχνει «σπασμένο» χωρίς το λινολεϊκό οξύ του ηλιέλαιου, ένα λιπαρό οξύ που βοηθά στη δημιουργία πιο απαλής εξωτερικής στοιβάδας στα κύτταρα. Χρησιμοποιήστε το σοταρισμένο ή προσθέστε το στα ψητά για να έχετε δέρμα σαν μωρού.

 

10 Ψωμί ολικής αλέσεως Το ρουζ είναι ωραίο – αλλά όχι και οι κοκκινίλες. Η νιασίνη που περιέχεται στα δημητριακά ολικής αλέσεως μειώνει την ερυθρότητα από την ακμή, την ροδόχρου ακμή και άλλες παθήσεις, αναχαιτίζοντας τους φλεγμονώδεις παράγοντες.

 

Το μυστικό

Το έχω ξαναγράψει πολλές φορές αλλά μην ξεχνάτε να πίνετε νερό! Η καλή ενυδάτωση ξεκινά από μέσα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

  • ΧΡΥΣΟΥΛΑ

    βικυ επειδη δεν τρωω καβουρι ξερεις καποιο αλλο θαλασσινο για μειωσει της φλεγμονης και ακμης?οταν ειμαι σπιτι πινω νερο απο την βρυση οταν παω στη δουλεια πινω εμφαλιωμενο νερο γιατι σε εκεινη την περιοχη το νερο δεν ειναι και πολυ καλο ..το εμφιαλωμενο ομως ειναι καλο?η να παιρνω σε μια κανατα γυαλινη νερο απο το σπιτι?ρωταω γιατι πινω πολυ νερο γενικα ..

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      Μια χαρά είανι το εμφιαλωμένο.

  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

    Σε ποιες άλλες τροφές περιέχεται ο ψευδαργυρος;
    Ευχαριστώ!

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      Στα θαλασσινά (ιδιαίτερα τα στρείδια και τα μύδια), στο κρέας, στα εμπλουτισμένα δημητριακά πρωινού, στο αυγό και στα γαλακτοκομικά προϊόντα.

  • monika

    Βικυ μου εχω έντονο πρόβλημα με τους μαύρους κύκλους..τι άλλο εκτός απο βιταμίνη c θα μπορούσε να βοηθήσει; Ευχαριστώ

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      ΔΙάβασε παλιότερο άρθρο μου για τους μαύρους κύκλους.