easter8

10 + 1 συμβουλές για το Πασχαλινό τραπέζι

Τι να προσέξετε στη διατροφή σας το Πάσχα; Η Αναστασία Δ. Κόκκαλη Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος μας δίνει 10 συμβουλές!

Οι γιορτινές ημέρες του Πάσχα συνοδεύονται από πολλές παραδόσεις που σχετίζονται με τη διατροφή. Τις ημέρες αυτές, και συγκεκριμένα το βράδυ της Ανάστασης και την ημέρα του Πάσχα, πολύ συχνά το παρακάνουμε με τα λουκούλλεια γεύματα και τα πασχαλινά εδέσματα. Τι να προσέξετε:

1 Μην μένετε χωρίς φαγητό όλη την ημέρα το Μ. Σάββατο

2 Μαγειρίτσα – προσθέστε πολλά λαχανικά και μανιτάρια, λίγο άπαχο κρέας ή κοτόπουλο – αποτελεί τον ενδιάμεσο κρίκο από τη νηστεία στο Πασχαλινό Τραπέζι Πριν το μεγάλο γιορτινό γεύμα την Κυριακή του Πάσχα καταναλώσετε κάποιο φρούτο ή ξεκινήστε με σαλάτα λαχανικών

3 Γεμίσετε το πιάτο σας μία φορά με όλα τα εδέσματα που επιθυμείτε να γευτείτε, αλλά μην το ξαναγεμίσετε.

4 Μην χορτάσετε με τα ορεκτικά – επιλέξτε κάτι για ορεκτικό, το οποίο θα είναι ξεχωριστό σε γεύση αλλά και μικρό σε ποσότητα

5 Πιείτε 2 μεγάλα ποτήρια νερό με λεμόνι πριν το γεύμα

6 Πασπαλίστε με ρίγανη, πιπέρι και κουρκουμά τα κρεατικά από το προηγούμενο βράδυ Τρώτε αργά και απολαύστε το φαγητό

8 Προσέξετε την ποσότητα του αλκοόλ, προτιμήστε κόκκινο ή λευκό κρασί ή σαμπάνια και αποφύγετε τα πολύπλοκα κοκτέιλ και τα δυνατά ποτά (ουίσκι, βότκα, ούζο, τσίπουρο)

9 Απολαύστε το αγαπημένο σας γλυκό μία φορά κατά την εορταστική περίοδο

10 Τις ημέρες που δεν υπάρχει πρόσκληση για γεύμα ή δεν είναι γιορτή, μαγειρέψτε γεύματα που περιλαμβάνουν λαχανικά και όσπρια, σούπες με ποικιλία λαχανικών και χορταρικών και αποφύγετε τα ποτά και τα γλυκίσματα.

11 Αφιερώστε περισσότερο χρόνο στη σωματική δραστηριότητα ή οποία τονώνει το μεταβολισμό, βελτιώνει την διάθεση και φυσικά βοηθάει στην εξισορρόπηση των παραπανίσιων θερμίδων. Χορέψτε, διασκεδάστε και απολαύστε την Πασχαλινή ατμόσφαιρα!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ