sugar

3 μυστικά για να μειώσετε τις λιγούρες για γλυκά

Μπορείτε να περιορίσετε τις λιγούρες για γλυκά με τρία απλά μυστικά. Δοκιμάστε τα!

1ο: Φάτε ένα υγιεινό γεύμα

Η λιγούρα δεν είναι το ίδιο με την πείνα. Το σώμα δηλαδή δεν ζητά ενέργεια, αλλά ο εγκέφαλος θέλει κάτι για να απελευθερώσει ντοπαμίνη. Αν λοιπόν σας πιάσουν λιγούρες ενώ έχετε ήδη φάει, τότε ο πειρασμός δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αν λοιπόν οι λιγούρες συνοδεύονται από πείνα, το καλύτερο κόλπο είναι να καταναλώσετε αμέσως ένα υγιεινό γεύμα. Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη, όπως το κρέας, το ψάρι και τα αυγά είναι ιδανικές επιλογές, και μπορεί να μην είναι το ίδιο ελκυστικές με ένα γλυκό, όμως αν πραγματικά θέλετε να περιορίσετε τα γλυκά, τότε αξίζει να το παλέψετε.

2ο: Κάντε ένα ζεστό ντους

Κι όμως, δουλεύει, αρκεί το νερό να είναι ζεστό αλλά όχι ζεματιστό. Αφήστε το να τρέξει στην πλάτη και τους ώμους σας, και μείνετε εκεί για 5-10 λεπτά. Όταν βγείτε από το ντους θα νιώσετε σαν να βγήκατε από σάουνα. Αυτή η αίσθηση ανακούφισης μπορεί να διώξει την ανάγκη για κατανάλωση γλυκών.

3ο: Βγείτε μια βόλτα

Ακόμα ένα κόλπο είναι να κάνετε κάποια αερόβια δραστηριότητα – τρέξιμο ή περπάτημα – όταν νιώσετε πως η ανάγκη για γλυκό σας κυριεύει. Το όφελος εδώ είναι διπλό: αφ’ ενός απομακρύνεστε από τους πειρασμούς, αφ’ ετέρου οι ενδορφίνες που εκκρίνονται από την άσκηση κάνουν τον εγκέφαλό σας να νιώσει ωραία και μειώνουν την ανάγκη για γλυκό. Αν πάλι δε μπορείτε να βγείτε έξω, τότε ένα σετ καθίσματα, πους απς ή κάποια άλλη άσκηση στο σπίτι μπορούν να έχουν το ίδιο θετικό αποτέλεσμα.

Το μυστικό

Πιείτε ένα ποτήρι νερό, πολλές φορές η αφυδάτωση προκαλεί λιγούρες. Επίσης φάτε ένα φρούτο, μπορεί να ικανοποιήσει την ανάγκη για γλυκό: δοκιμάστε μπανάνες, μήλα ή πορτοκάλια

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ