roasted-watermelon

3 μυστικά που κάνουν το καρπούζι superfood!

Το καρπούζι είναι πλούσιο σε βιταμίνες Β6, Β1, β-καροτένιο, κάλιο και μαγνήσιο. Μάθετε όμως τρία ακόμη πράγματα που κάνουν το καρπούζι superfood!

1 Έχει περισσότερο λυκοπένιο από τις ντομάτες
Σε μια μόνο μερίδα, το καρπούζι έχει 1,5 φορά περισσότερο λυκοπένιο από μια μεγάλη φρέσκια τομάτα. Το λυκοπένιο είναι ένα σούπερ αντιοξειδωτικό, εμποδίζει τις ελεύθερες ρίζες και την καταστροφή των κυττάρων. Μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση των καρδιακών παθήσεων και σε διάφορους τύπους καρκίνου.

2 Ο χυμός μειώνει τους μυϊκούς πόνους
Η κατανάλωση χυμού καρπουζιού μπορεί να είναι αρκετά χαλαρωτική μετά από μια εξαντλητική προπόνηση. Σε μελέτη οι αθλητές που κατανάλωναν λίγο περισσότερο από 300 γραμμάρια, μία ώρα πριν από την άσκηση είχαν λιγότερους πόνους στους μύες. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι το καρπούζι περιέχει μια φυσική ουσία, την κιτρουλίνη, που είναι ήδη συνδεδεμένη με τη βελτίωση της λειτουργίας των αρτηριών και τη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

3 Ενυδατώνει και συμβάλλει στην υγεία των νεφρών
Το καρπούζι είναι 91,5% νερό. Μελέτη που δημοσιεύθηκε στο The Journal of Nutrition διαπίστωσε ότι οι γυναίκες με ήπια αφυδάτωση, πονοκεφάλους, δυσκολία συγκέντρωσης και κόπωση είδαν την υγεία τους να βελτιώνεται με την κατανάλωση καρπουζιού. Εντυπωσιακά είναι και τα αποτελέσματα στη λειτουργία των νεφρών, καθώς η συχνή διούρηση, αποβάλλει από τον οργανισμό τοξίνες, ακόμη και πέτρες που μπορεί να υπάρχουν στους νεφρούς.

Το μυστικό

Για να διατηρήσετε τα περισσότερα αντιοξειδωτικά αφήστε το λίγο σε θερμοκρασία δωματίου πριν το κόψετε.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ