spicy

4 μπαχαρικά που μειώνουν το πρήξιμο

Η σωστή λειτουργία του εντέρου είναι σημαντική για την υγεία αλλά και την ψυχολογία μας. Το ακανόνιστο πρόγραμμα στην τουαλέτα, η δυσκοιλιότητα και η πρησμένη κοιλιά είναι κάτι παραπάνω από ενοχλητικά συμπτώματα που δυσκολεύουν την καθημερινότητά σας.

Σύμμαχός σας στον αγώνα κατά του πρηξίματος είναι τα μπαχαρικά, τα οποία εκτός του ότι δίνουν νοστιμιά στα φαγητά, ενισχύουν την άμυνα του οργανισμού και βοηθούν στη σωστή λειτουργία του εντέρου. Για να μην νιώθετε λοιπόν πια σαν μπαλόνι, μάθετε ποια πρέπει να βάλετε άμεσα στην κουζίνα σας.

1 Κανέλα
Η αντιοξειδωτική δράση της κανέλας βοηθά στο μεταβολισμό της γλυκόζης και μειώνει αισθητά τις λιγούρες που έχουμε μέσα στη μέρα (για αυτό όλοι οι διατροφολόγοι επιμένουν να την βάζουμε στη διατροφή μας) ενώ έχει αντιμικροβιακή λειτουργία, κάτι που ενισχύει το ανοσοποιητικό σου και μειώνει το πρήξιμο.

2 Τζίντζερ
Το τζίντζερ είναι γνωστό για την αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση του, πράγμα που σημαίνει ότι βοηθάει την πέψη, μειώνει το στομαχόπονο και φυσικά κάνει λαμπερή την επιδερμίδα.

3 Πάπρικα
Η αγαπημένη πάπρικα (η γλυκιά, ποιος αντέχει την καυτερή;), που ταιριάζει με τις τηγανητές πατάτες και το χοιρινό σουβλάκι βοηθάει σημαντικά την μείωση του ενοχλητικού πρηξίματος. Περιέχει βιταμίνη C, E και είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και ενισχύει την παραγωγή κολλαγόνου που κάνει θαύματα (εκτός από το δέρμα σου) και στην εντερική  λειτουργία.

4 Κουρκουμάς
Ο κουρκουμάς είναι ΜΑΓΙΚΟΣ, είναι ιδανικός για μάσκες προσώπου, για λεμονάτα φαγητά και για τη σωστή λειτουργία του εντέρου. Βοηθάει στην παραγωγή κολλαγόνου και όχι απλά μειώνει το πρήξιμο αλλά διευκολύνει φοβερά τη διαδικασία της πέψης.

Το μυστικό

Tο στομάχι δεν πρέπει να μένει πολλές ώρες άδειο. H παράλειψη των γευμάτων οδηγεί σε υπερβολική πείνα, οπότε και σε μεγαλύτερη κατανάλωση τροφής, με αποτέλεσμα απότομο φούσκωμα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ