cherries

4 ροφήματα που μειώνουν το άγχος!

Είχατε μια δύσκολη ημέρα και δεν μπορείτε να κοιμηθείτε από την υπερένταση και τα νεύρα; Δοκιμάστε ένα από τα παρακάτω ροφήματα, και ίσως αλλάξετε γνώμη.

Χυμός κεράσι
Μπορεί να μην σας ηρεμήσει την στιγμή που θα το πιείτε, αλλά έρευνες έχουν δείξει πως αν εντάξετε τον χυμό κεράσι στο καθημερινό σας διαιτολόγιο, μακροπρόθεσμα θα αποκτήσετε καλύτερες συνήθειες ύπνου, ο οποίος μάλιστα θα είναι και καλύτερης ποιότητας – κάτι που φυσικά θα αποδειχθεί σωτήριο για την ψυχολογική σας κατάσταση το πρωί.

Πράσινο και μαύρο τσάι
Το πράσινο τσάι διαθέτει μία ουσία που χαλαρώνει τον εγκέφαλο, την θεανίνη, με τη βοήθεια της οποίας μειώνεται το άγχος. Παράλληλα, σε μία έρευνα του 2007, ζητήθηκε από άνδρες να καταναλώνουν τακτικά μαύρο τσάι για έξι συναπτές εβδομάδες. Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικά μειωμένα επίπεδα κορτιζόλης, της ορμόνης του στρες. Αν το καταναλώνετε βραδινές ώρες, επιλέξτε κάποια decaf εκδοχή του γιατί συνήθως «πάει πακέτο» με υψηλά επίπεδα καφεΐνης.

Γάλα
Κι όμως, η λύση είναι τόσο απλή, όσο ένα ποτήρι γάλα – κατά προτίμηση ζεστό ή χλιαρό. Οι ουσίες που περιέχει συνδέονται με την αύξηση σεροτονίνης, ενός νευροδιαβιβαστή στον οποίο οφείλουμε την καλή διάθεση. Προσθέστε στα παραπάνω το ασβέστιο και το μαγνήσιο, που βοηθούν να κρατήσουμε σε χαμηλά επίπεδα την αρτηριακή μας πίεση.

Νερό
Ακόμη πιο προφανής λύση που βρίσκεται… μπροστά στα μάτια μας, αλλά την αγνοούμε: Το νερό βοηθά στην έκκριση ενδορφινών στο σώμα μας, χημικών που βελτιώνουν την διάθεση, μας κάνουν να νιώθουμε ευεξία και να ξεχνάμε το στρες της καθημερινότητας.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ