exams

Πανελλήνιες: Τι πρέπει να τρώνε οι μαθητές;

Άγχος, κούραση, πίεση είναι μερικά από τα συναισθήματα των μαθητών που δίνουν Πανελλήνιες και οποιοδήποτε άλλο είδος εξετάσεων, συνθέτοντας μια δύσκολη περίοδο της ζωής τους. Τί πρέπει να τρώνε οι μαθητές για να έχουν ενέργεια και να αποδώσουν σωστά;

Πρωινό
Οι μαθητές χρειάζονται πρωτεΐνη και υδατάνθρακα για ενέργεια, τα οποία θα πάρουν από ένα ολοκληρωμένο πρωινό με δημητριακά ολικής άλεσης με γάλα, με σάντουιτς ολικής άλεσης με γαλοπούλα, με φρουτοσαλάτα με γιαούρτι ή smoothie φρούτων και λαχανικών.

Οι τροφές που αποδίδουν
Τροφές πλούσιες σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, όπως καρύδια, σαρδέλες, σολομός, λιναρόσπορος, μπορούν να βοηθήσουν τη μνήμη και τη μνήμη και τη συγκέντρωση, ενώ ταυτόχρονα μειώνουν τη φλεγμονή στον οργανισμό που προκαλεί το στρες. Το συνένζυμο Q10 από συμπλήρωμα ή τροφές όπως σόγια, σαρδέλες, σκουμπρί, μοσχάρι, κοτόπουλο, χοιρινό, ελαιόλαδο, ξηροί καρποί, φρούτα, σπανάκι μπορεί να ενισχύσει τη μνήμη, ενώ βιταμίνες του συμπλέγματος Β από καρύδια, τυρί, κρέας, ψάρια, πράσινα λαχανικά, αβγά, συκώτι κάνουν καό στον νευρικό σύστημα και τον εγκέφαλο. Σας χρειάζεται επίσης μπόλικη βιταμίνη C από πορτοκάλια, φράουλες, πιπεριές, μπρόκολο, κουνουπίδι, μύρτιλα, προκειμένου να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό των παιδιών ενώ τα φρούτα και οι χυμοί προσφέρουν γλυκόζη, η οποία αποτελεί το κύριο καύσιμο του οργανισμού και του εγκεφάλου.

Νερό
Η αφυδάτωση φέρνει πονοκέφαλο, ατονία, κόπωση, έλλειψη ενέργειας, δυσκοιλιότητα, που σίγουρα θα αποσυντονίσουν στην προσπάθειά τους να συγκεντρωθούν, να διαβάσουν και να πετύχουν. Φροντίστε να έχετε πάντα δίπλα τους ένα ποτήρι νερό για να πίνουν, χωρίς να περιμένουν να διψάσουν. Τα φρούτα και οι σαλάτες είναι επίσης πολύ ενυδατικές επιλογές, που παρέχουν και βιταμίνες.

Το μυστικό

Αυτή την εποχή οι μαθητές χρειάζονται όσο το δυνατόν περισσότερη ενέργεια. Δεν πρέπει να μένουν νηστικοί για πολλές ώρες, η ενέργεια θα τους εγκαταλείψει και η κούραση και η νύστα θα είναι τα πρώτα συμπτώματα. Φροντίστε κάθε 3 ώρες να τρωνε κάτι, να τηρούν τα 3 κύρια γεύματα της ημέρας, με 2 σνακ στο ενδιάμεσο, που μπορούν να είναι ξηροί καρποί, φρούτα, γιαούρτι, σαλάτα, smoothie, λίγη μαύρη σοκολάτα κ.ο.κ.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ