kid

4 μυστικά για νόστιμα και υγιεινά σχολικά snacks!

H σχολική χρονιά αρχίζει! Στην καθημερινή προετοιμασία των παιδιών για το σχολείο, είναι πολύ σημαντικό να μην παραβλέπετε το κολατσιό που θα φάνε στο διάλειμμα. Το δεκατιανό είναι πολύ σημαντικό γεύμα, ειδικά αν δεν υπάρχει χρόνος για ένα πλήρες πρωινό: Βελτιώνει τη διάθεση, αυξάνει τη συγκέντρωση και χαρίζει ενέργεια!

Είναι πολύ καλύτερο (και οικονομικότερο) να το φτιάξετε εσείς, παρά να προτιμήσετε τα έτοιμα γεύματα – ειδικά όταν πρόκειται για ζαχαρωτά, σφολιάτες, κρουασάν κι άλλα νόστιμα, αλλά με ελάχιστο διατροφικό όφελος.

Αυτές είναι οι προτάσεις μας για ένα σωστό κολατσιό:

1. Τοστάκι. Κλασικό κι αγαπημένο, όλα τα παιδιά το αγαπούν και ετοιμάζεται σε ελάχιστο χρόνο! Ψωμί ολικής άλεσης με τυρί και μία φέτα γαλοπούλα είναι η βάση – μπορείτε να το εμπλουτίσετε το με λαχανικά όπως αγγουράκι, ντομάτα, πιπεριά Φλωρίνης, ακόμα και φέτες ψητής μελιτζάνας για περισσότερες φυτικές ίνες και βιταμίνες!

2. Όμορφα κομμένα λαχανικά, όπως κουνουπίδι και μπρόκολο σε μπουκετάκια, αγγούρι και καρότο σε μπαστουνάκια μαζί με ένα σπιτικό ντιπ με βάση το γιαούρτι. Τα παιδιά τρελαίνονται για τα ντιπ!

3. Φρούτα, απαραίτητα! Ικανοποιούν την επιθυμία του παιδιού για γλυκό αλλά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, απαραίτητες στην καθημερινή διατροφή. Ένα φρούτο εποχής πλυμένο και παρουσιασμένο με γουστόζικο τρόπο ικανοποιεί και το πιο απαιτητικό μαθητούδι!

4. Σπιτικά. Κέικ, κουλουράκια, πίτες φτιαγμένες από σας είναι πολύ καλύτερη επιλογή από τα αντίστοιχα που θα βρείτε στο εμπόριο. Και έχουν το ακαταμάχητο πλεονέκτημα «το έφτιαξε η μαμά»!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ