PostFt24

Αποκτήστε τέλεια πόδια με ποδήλατο

Είναι οικολογικό ενώ γυμνάζει όλο το σώμα και κυρίως τα πόδια. Επενδύστε σε ένα ποδήλατο και ξεκινήστε να κάνετε διαδρομές μόνοι ή με παρέα. Το σίγουρο είναι ότι θα διασκεδάσετε με την ψυχή σας και θα ασκηθείτε αποτελεσματικά.

Η ποδηλασία:
Μπορεί να βελτιώσει περισσότερο τη φυσική αντοχή και το καρδιαναπνευστικό σύστημα σε σχέση με το τρέξιμο.
Βοηθά στην ισορροπία του σώματος.
Γυμνάζει συμμετρικά τους μυς που βρίσκονται στη δεξιά πλευρά τους σώματός σας με αυτούς που βρίσκονται στην αριστερή.
Αποτελεί μια από τις καλύτερες ασκήσεις, κυρίως για την ενδυνάμωση των μηρών αλλά παράλληλα γυμνάζονται οι γάμπες, τα χέρια και οι κοιλιακοί.
Διεγείρει την κυκλοφορία του αίματος και της λέμφου και τονώνει τους μύες, ιδιαίτερα των μηρών και των γλουτών. Ένα καθημερινό δεκάλεπτο άσκησης με ποδήλατο βοηθάει στη σύσφιξη των μυών και στην αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους.
Καταπολεμά το άγχος και δημιουργεί αίσθηση της ευεξίας.
Τροφοδοτεί τους πνεύμονες με περισσότερο οξυγόνο.
Προσφέρει δύναμη και ευλιγισία.
Συντελεί στην απώλεια κιλών.
Βοηθά στην πρόληψη του διαβήτη, των καρδιοπαθειών, της παχυσαρκίας και της κατάθλιψης.
Ενδείκνυται για τη μείωση της αρτηριακής πίεσης και της χοληστερίνης και τον έλεγχο του σακχάρου.

Τι ποδήλατο να διαλέξετε
Αγοράστε ένα ποδήλατο στα μέτρα σας. Υπάρχουν αρκετά νούμερα ποδηλάτου, έτσι ώστε να βρείτε αυτό ακριβώς που σας ταιριάζει. Καλύτερα να το αγοράσετε από ένα εξειδικευμένο κατάστημα για ποδήλατα και όχι από κάποιο εμπορικό πολυκατάστημα, το οποίο να μπορεί να σας προσφέρει σέρβις ή επιδιόρθωση σε πιθανή βλάβη.
Υπάρχουν τρεις τύποι ποδηλάτων: της πόλης (city), ιδανικά για βόλτες σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους, του βουνού (mountain) με γερό σκελετό, χοντρά, τρακτερωτά λάστιχα, χαμηλό τιμόνι και πολλές ταχύτητες που θα σας βοηθήσουν στις δύσκολες ανηφόρες και του δρόμου, τα λεγόμενα αγωνιστικά, με το λεπτό, γυριστό τιμόνι και τα λεπτά λάστιχα.

Κάντε το σωστά
Μην κάνετε ποδήλατο με γυμνά πόδια, φοράτε πάντα ένα κολάν.
Ρυθμίστε τη σέλα ώστε να μην τεντώνει εντελώς το πόδι σας όταν κάνετε πεντάλ.
Μην ανασηκώνεστε από τη σέλα για να σπρώξετε με μεγαλύτερη δύναμη για να αποφύγετε τους τραυματισμούς.
Μην καμπουριάζετε και μη γέρνετε προς τα μπρος ή προς τα πίσω.
Για να προστατεύσετε την πλάτη σας, μην ακουμπάτε πάνω στο τιμόνι για να «ξεκουραστείτε».
Μη βάζετε μεγάλη αντίσταση – προτιμήστε τη μεγαλύτερη διάρκεια.
Έχετε τα γόνατά σας ελαφρώς λυγισμένα και διατηρείτε τον κορμό σας και γυρίζετε τα πεντάλ καταβάλλοντας δύναμη με το μπροστινό μέρος του πέλματος κι όχι με τη φτέρνα.

Το μυστικό

Η ποδηλασία για όσους διαθέτουν κάποια περιττά κιλά θα πρέπει να γίνεται σε ήπιους ρυθμούς, με πολλά διαλείμματα και σε διαδρομές χωρίς μεγάλες κλίσεις.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

  • ελεονωρα // 29 May 2012 at 13:41

    γεια σας. Ηθελα να ρωτησω, το ποδηλατο γυμναζει τους γλουτους? αχ οχι, ποια ασκηση θα μπορουσα να κανω?

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου // 31 May 2012 at 14:18

      Γάμπες και γλουτούς. Μπορείς να κκάνεις στατικό ποδήλατο σηκωμένη στη σέλα, όχι καθισμένη.

  • Γεια σου Βικυ,ηθελα να ρωτησω, πιστευεις οτι αν κανω ποδηλατο μια ωρα καθε μερα {φυσικα θα κανω το μασαζ διατροφη πολυ νερο κλπ} η το aqua aerobic ειναι καλυτερο για να μπορεσω να ελατωσω την κυτταριτιδα? Ευχαριστω πολυ!

  • Λιανα Κουμπου // 5 November 2012 at 18:24

    Το σταθερο ποδηλατο γυμναστικης εχει τα ιδια αποτελεσματα??/

  • exw akousei oti to posilato den se voithaei na xaseis kila alla sisfiggei ta podia kai apothikeuei to lipos.. isxiei? mporw na xasw 6 kila me swsth diatrofh kai podilato?

  • ευδοξια // 26 May 2013 at 19:41

    μιση ωρα αρκει? ή χρειαζεται παραπανω??

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου // 28 May 2013 at 13:58

      Μισή ώρα ε΄νιαι μια χαρά.

  • Sofia Vasileiadou // 10 June 2013 at 00:16

    ΒΙΚΥ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!ΕΧΩ ΣΩΜΑΤΟΤΥΠΟ ΑΧΛΑΔΙ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΠΙΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΚΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ!!!ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ?ΜΕ ΤΟ ΠΙΛΑΤΕΣ ΘΑ ΕΧΩ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ???

  • Γρηγορης // 12 July 2013 at 19:02

    Βικυ γεια σου!
    Ξεκινησα ποδηλατο στατικο προσφατα αλλα ποναω πολυ λογο ελεφαντιασης των ορχεων (ειμαι γενημενος σε σωμα ανδρικο βλεπεις).
    Υπαρχει καποιος τροπος να ξεπερασω το προβλημα της ελεφαντιασης και να κανω και εγω ποδηλατο σα καθημερινο κοριτσι? Παρακαλω μην ειρωνευτεις. Φιλακια!

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου // 25 July 2013 at 16:00

      Ειλικρινά δεν γνωρίζω πως μπορεί να γίνει, μήπως αλλαγή σέλας;

  • Αννα // 20 July 2013 at 10:41

    καλημερα Βικυ…ειμαι 21 χρονων,εχω υψος 1,63 και βαρος 77 κιλα…εχω παραπανω κιλα αλλα εχω γενικα ωραια γραμμη σωματος..ξεκινησα διατροφη και κανω καθημερινα ποδηλατο γυρω στα 80 λεπτα…μεχρι το τελος του καλοκαιριου θα εχω καταφερει να χσω 10 κιλα με αυτο το ρυθμο?ευχαριστω εκ των προτερων!

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου // 24 July 2013 at 14:07

      Αν τον κρατήσεις πολύ πιθανόν.

  • alexandros // 26 August 2013 at 04:17

    Gia sou Biku thelw na mou peis se parakalw poli ena programataki gia gramwsei sta podia..exw perito lipos sta podia mou kai prospathw edw kairo alla ta apotelesmata den einai oikanopoihtika..kanw treis mines podilato 3 me 4 fores tin evdomada apo 40 lepta….mipws kati kanw lathos stin taxitita h sthn entash pou apodidw otan kanw podilato..to kirio provlhma einai apto arxh tou gonatou ws katw sthn fterna….eilikrina ta podia m einai poli adhaisthitika.

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου // 28 August 2013 at 14:30

      Μην γράφετε greeklish παρακαλώ.

  • Βίκυ καλησπέρα, είμαι 40αρης και θέλω να χάσω μερικά κιλάκια, να προτιμήσω τρέξιμο ή στατικό ποδήλατο?
    Ευχαριστώ

  • ελενη // 8 January 2014 at 15:18

    Bίκυ καλησπέρα, ειμαι 1,60 και 70 κιλά, εχω γεννησει εδώ και 10 μηνες και θέλω να χάσω τουλάχιστον 7-8 κιλά. εχω σταθερό ποδηλατο σπιτι μου, ποση ωρα θα μου συνιστουσατε να κανω ποδήλατο, και πόσες φορές την εβδομαδα; εκανα 2 μηνες πιλάτες και δεν εχασα κιλά, μονο εσφυξα λιγο. ευχαριστώ

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου // 15 January 2014 at 17:20

      Με το ποδήλατο δνε θα κάψεις και πολλές θερμίδες. Κάνε περπάτημα ή τρέξιμογι ααπώλεια λίπους.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ