fit

Κάψτε λίπος με 5 ασκήσεις!

Δοκιμάστε αυτές τις ασκήσεις που κάνω κι εγώ και δείτε άμεσα αποτελέσματα.

Μην ξεχάστε πριν τις ξεκινήσετε να κάνετε 5 λεπτά προθέρμανση και άλλα 5 λεπτά αποθεραπεία με διατάσεις.

1. Για τους κοιλιακούς

Θα χρειαστείτε ένα μαξιλαράκι.
Καθίστε με τη λεκάνη σας. Ακουμπήστε με το πίσω μέρος της σπονδυλικής σας στήλης ένα μαξιλαράκι. Τοποθετήστε στο κάτω μέρος της πλάτης σας ώστε να ακουμπάει στο μαξιλαράκι. Κρατήστε τα πόδια σας λυγισμένα, τα πέλματα σας σταθερά κάτω, τα χέρια σας πίσω από το κεφάλι ή μπροστά από το στήθος, ανάλογα αν θέλετε να δυσκολέψετε ή όχι την άσκηση. Σφίξτε τους κοιλιακούς σας και ανεβείτε μέχρι πάνω. Εκπνεύστε τον αέρα την ώρα που θα ανεβαίνετε. Κάντε 3 σετ των 20 επαναλήψεων.

2. Για τους πλάγιους κοιλιακούς

Θα χρειαστείτε ένα μαξιλαράκι.
Καθίστε στη λεκάνη σας χωρίς να την σηκώνετε από το έδαφος με τα πόδια λυγισμένα και τα χέρια πίσω από τον αυχένα. Ακουμπήστε το μαξιλαράκι στο πίσω μέρος της σπονδυλικής σας στήλης. Τοποθέτησε το κάτω μέρος της πλάτης σας ώστε να ακουμπήσει στο μαξιλαράκι. Σφίξτε την κοιλιά σας φέρτε τον δεξί σας αγκώνα πάνω στο αριστερό γόνατο τραβώντας το αριστερό χέρι προς τα έξω. Επανέρχεστε στην αρχική θέση. Κάντε 3 σετ των 10 επαναλήψεων σε κάθε πόδι.

3. Για το στήθος και τη μέση

Θα χρειαστείτε ένα λάστιχο γυμναστικής.
Κρατήστε τις λαβές του λάστιχου με τα χέρια και ξαπλώστε μπρούμυτα, με τα πόδια ίσια. Τεντώστε τα χέρια μπροστά και τύλιξε το λάστιχο στους καρπούς μέχρι να τεντωθεί. Σηκώστε τα χέρια, το κεφάλι και το πάνω μέρος του στήθους και ταυτόχρονα σηκώστε τα πόδια 15 εκατοστά, ενώ ανοίγετε τα χέρια λίγα εκατοστά στο πλάι. Κατεβάστε τα και επαναλάβετε. Κάντε 10 επαναλήψεις.

4. Για την πλάτη και τους ώμους

Θα χρειαστείτε ένα λάστιχο γυμναστικής.
Δέστε ένα λάστιχο σε ένα σταθερό αντικείμενο στο ύψος της μέσης και σταθείτε με το πρόσωπο προς αυτό, κρατώντας τις λαβές με τα χέρια. Σκύψτε μπροστά με τους γοφούς, τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα και τεντώστε τα χέρια μπροστά, στο ύψος των ώμων, με τις παλάμες να κοιτούν κάτω. Περπατήστε προς τα πίσω μέχρι να τεντωθεί κάπως το λάστιχο. Κρατώντας ίσια την πλάτη και σφίγγοντας τους κοιλιακούς, τραβήξτε την αριστερή λαβή ως τον ώμο, τραβώντας τον αγκώνα προς τα πάνω. Τεντώστε ξανά το αριστερό χέρι μπροστά, καθώς τραβάτε τη δεξιά λαβή στο δεξιό ώμο για να ολοκληρώσετε μία επανάληψη. Κάντε 10 επαναλήψεις.

5. Για τη μέση και τους απαγωγούς

Πάρτε διαγώνια θέση στο πλάι με το αριστερό χέρι κάτω από τον αριστερό ώμο, με τα πόδια κολλημένα και τη δεξιά παλάμη πάνω στο γοφό. Κρατώντας ίσιους τους γοφούς και τους ώμους, σηκώστε το δεξί πόδι και τεντώστε το μπροστά, στην ίδια ευθεία με το αριστερό πέλμα. Χτυπήστε ελαφρά το έδαφος με τα δάχτυλα, επιστρέψτε στην αρχική στάση και επαναλάβετε. Άλλαξε πλευρά για να ολοκληρώσετε το σετ. Κάντε 5 σετ για κάθε πλευρά.

Το μυστικό

Χρειάζεται και λίγος κόπος. Αν δεν ιδρώσετε στον διάδρομο (ή το ποδήλατο ή το ελλειπτικό) ή σε οποιαδήποτε άλλη αερόβια δραστηριότητα τα αποτελέσματα δεν θα είναι αντάξια των προσδοκιών σας. Επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει πως η μέγιστη καύση λίπους επιτυγχάνεται σε ασκήσεις ήπιας έντασης που έχουν μεγάλη διάρκεια. Αν συνδυάσετε αυτές τις ασκήσεις με 30 λεπτά καθημερινό τρέξιμο, “αναγκάζετε” τον οργανισμό σας να χρησιμοποιήσει άλλες πηγές ενέργειας, οι οποίες δεν είναι άλλες από τις λιπαποθήκες.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

  • ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ?ΘΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΙΝΕΣ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΔΙ ΓΙΑ ΜΑΣΑΖ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ?ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΒΟΗΘΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΤΑΡΙΤΙΔΑ?ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ….

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου // 22 Μαρτίου 2011 στις 12:13

      Δεν προτείνω μάρκες και για την κυτταρίτιδα διάβασε ανάλογο άρθρο μου στη θεματική ενότητα της ομορφιάς.

  • Καλημερα σας,ηθελα να ρωτησω την άποψη σας σχετικα με το power plate.Πραγματικα διαβαζοντας αρθρα σχετικα με αυτο,εχω μπερδευτει για το εαν κανει καλο η κακο στο σωμα.Εχω προπληρωσει εναν αριθμο συνεδριων αλλα φοβαμαι να ξεκινησω.Ευχαριστω.

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου // 22 Μαρτίου 2011 στις 12:00

      Τα μηχανήματα δόνησης έχουν αποτέλεσμα μόνο υπό προϋποθέσεις (καλή φυσική κατάσταση και υγεία, γυμναστής που σε επιβλέπει κλπ)

  • Καλησπερα σας,ειμαι 1.60 και ειμαι 50 κιλα.τωρα κανω νηστεια λογω των ημερων και λεω να ξεκινησω και γυμναστηριο.τι προγραμμα να ακολουθησω για να χασω αμεσα λιπος?και σας παρακαλω πειτε μου τι να τρωω καθημερινα?θα κατσω να κανω και τις ασκησεις που εχετε πανω

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου // 7 Δεκεμβρίου 2011 στις 10:36

      Φανή μου δες αντίστοιχο άρθρο μου για τη νηστεία. Κάνε αεροβική άσκηση (διάδρομο, ποδήλατο, έντονο περπάτημα, τζοκινγκ)

  • Σας ευχαριστω παρα πολυ θα ψαξω να βρω το αρθρο…καλη σας μερα

  • πολύ ωραίο και χρήσιμο το άρθρο. θα ήθελα να ρωτήσω τι/πόσο πρέπει να τρώμε για να καίγεται ενέργεια από τις λιπαποθήκες? ρωτάω γιατί πρέπει και υδατάνθρακες και απόλα να τρώμε σε μία ισορροπημένη διατροφή. ποιο είναι το όριο όμως, από ποια στιγμή καίνε οι λιπαποθήκες? ποιο το μυστικό?ευχαριστώ πολύ

  • KALHSPERA!!EIMAI 24 XRONWN,47-48KILA K 1,63 YPSOS.EXW PROBLHMA ME THN KOILIA MOY..GIA TA KILA MOU EXW LIPOS STHN KOILIA K GURW GURW,PROSEXW THN DIATROFH MOU OSO MPORW K KANW KOILIAKOUS.AN SUNEXISW ME TOUS KOILIAKOUS THA DW KAPOIA STIGMH APOTELESMA??ALLOI MOU LENE OXI MONO ME KOILIAKOUS K ALLOI OTI AN SYNEXISW THA DW.ESEIS TI LETE??XILIA EYXARISTW…

  • καλησπερα!ειμαι 24 χρονων,47-48 κιλα και 1,63 υψος.εχω προβλημα με την κοιλια μου.για τα κιλα μου εχω αρκετο λιπος στην κοιλια μου κ γυρω γυρω,προσεχω οσο μπορω την διατροφη μου και κανω κοιλιακους.αν συνεχισω με τους κοιλιακους θα δω καποια στιγμη αποτελεσμα;αλλοι μου λενε οχι μονο με κοιλιακους και αλλοι οτι αν συνεχισω θα δω αποτελεσματα.εσεις τι μου προτεινετε;χιλια ευχαριστω

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου // 5 Δεκεμβρίου 2012 στις 15:25

      Με τους κοιλιακούς όχι ακριβώς. Χρειάζεσαι αέροβια άσκηση για να κάψεις λίπος.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ

 χαρακτήρες όριο