boring

Τι να κάνετε όταν βαριέστε να γυμναστείτε;

Ηρθε η στιγμή που θέλετε να παρατήσετε το γυμναστήριο γιατί βαριέστε τη γυμναστική; Μάθετε τι μπορείτε να κάνετε όταν δεν έχετε όρεξη!

 

1 Έχετε έναν στόχο

Το βασικότερο στοιχείο ενός προγράμματος γυμναστικής είναι να υπάρχει ένας απώτερος σκοπός – ένας στόχος. Για να γίνει πιο ξεκάθαρος αυτός ο στόχος θα πρέπει να είναι πρώτον ρεαλιστικός και δεύτερον όσο πιο συγκεκριμένος γίνεται. Μην λέτε «θέλω να χάσω κιλά» αλλά πείτε «θέλω να χάσω 16 κιλά ακριβώς», μην λέτε «θέλω βελτιώσω την αντοχή μου» πείτε «θέλω να τρέξω 10χλμ σε κάτω από μια ώρα». Η έλλειψη στόχου μπορεί να ο βασικότερος λόγος που βαριέστε τη γυμναστική.

2 Αλλαξτε πρόγραμμα

Αν κάνετε το ίδιο πρόγραμμα γυμναστικής για μήνες ή και χρόνια λογικό είναι να βαριέστε τη γυμναστική. Προσθέστε ποικιλία στο πρόγραμμα σας, υπάρχουν άπειροι μέθοδοι και τρόποι γυμναστικής και αθλήματα.

3 Ξεγελάστε τον εαυτό σας

Αν πάλι υπάρχουν μέρες που δεν μπορείτε να βρείτε με τίποτα το κουράγιο να ξεκινήσετε την προπόνηση μια τεχνική που λειτουργεί είναι η εξής: Πείτε στον εαυτό σας πως σήμερα θα κάνετε μόνο το ¼ της συνολικής σας προπόνησης, πολλές φορές νομίζετε πως βαριέστε να κάνετε γυμναστική ενώ η αλήθεια είναι πως αυτό που πραγματικά βαριέστε είναι διαδικασία του να ξεκινήσετε. Αν σβήσετε για λίγο τον εγκέφαλό σας και κάνετε αυτό το πρώτο βήμα της προετοιμασίας μηχανικά – ετοιμασία σάκου – να φορέσετε τα αθλητικά σας και να πάτε στο γυμναστήριο ή στην παραλία να τρέξετε τότε το υπόλοιπο κομμάτι της προπόνησης θα είναι εύκολο. Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός.

4 Κάντε ένα διάλειμμα

Η αποχή τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο είναι απαραίτητη για να ανατροφοδοτήσουμε την όρεξη μας για γυμναστική και να αποφύγουμε τον ψυχικό και σωματικό κορεσμό που μπορεί να προκαλέσει η χρόνια, ασταμάτητη γυμναστική που σε μερικούς καναντάει να γίνεται μέχρι και ψυχαναγκασμός!

5 Μη φοβάστε

Καμιά φορά ο φόβος κρύβεται στο υποσυνείδητο μας με τη μορφή βαρεμάρας. Ο φόβος αυτός είναι ο φόβος της αποτυχίας. Θέλετε να κυνηγήσετε τον στόχο σας είτε αυτό είναι να χάσετε 20 κιλά είτε είναι να ανακάμψετε από έναν τραυματισμό ή ένα πρόβλημα υγείας που περάσατε αλλά φοβάστε πως θα αποτύχετε, φοβάστε πως δεν θα έχετε αποτελέσματα και φοβάστε να θυσιάσετε τον χρόνο που απαιτείτε για αυτές τις αλλαγές… Ο Γκάντι είπε πως δεν είναι κακό να φοβάστε αρκεί να μην είστε δειλός. Ο μόνος τρόπος να κατακτήσετε τους φόβους σας είναι να τους επιτεθείτε και η επίθεση αυτή θα πρέπει να είναι κατά μέτωπο και με όλη την ψυχή σας αλλιώς δεν θα έχει αποτέλεσμα και θα καταλήξετε να βαριέστε τη γυμναστική.

Το μυστικό

Αν πάλι δεν έχετε χρόνο κάντε χώρο: Δείτε 40 λεπτά λιγότερη τηλεόραση, ξεκινήστε 40 λεπτά νωρίτερα την μέρα σας ή αντικαταστήστε τον χρόνο που χάνετε στην κίνηση μέσα στο λεωφορείο ή το αμάξι για τη δουλειά με ένα φυσικό τρόπο μετακίνησης όπως το να πάτε με το ποδήλατο ή περπατώντας ή ακόμα και τρέχοντας και πάρτε μια αλλαξιά για μετά στο γραφείο! Πάντα υπάρχει ένας τρόπος απλά δεν έχετε προσπαθήσει να τον βρείτε.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ