stand up

Γιατί κάνω Stand Up Paddle;

Το Stand Up Paddle ή SUP είναι διασκεδαστικό και απευθύνεται σε όλους. Συνδυάζει την ισορροπία, τη δύναμης και τη αντοχή και είναι μια εξαιρετική άσκηση για τους κοιλιακούς, τα πόδια, την πλάτη, τους ώμους, τα χέρια και γενικά όλο το σώμα. Έχω 7 λόγους που το κάνω και το συστήνω!

Τι γυμνάζει το Stand Up Paddle;

Το Stand Up Paddle είναι μια full body άσκηση και μπορεί να το εξασκήσει ο καθένας, ανεξαρτήτως ηλικίας, βάρους, εμπειρίας. Το Stand Up Paddle:

1 Βελτιώνει την ισορροπία, τη δύναμη, την αντοχή, το συντονισμό, την ευελιξία και τη σταθερότητα του πυρήνα

2 Γυμνάζει πολλές μυϊκές ομάδες του σώματος.

3 Συστήνεται από τους φυσικοθεραπευτές και τους γιατρούς για τη φάση ενδυνάμωσης των κάτω άκρων μετά από κάποιο χειρουργείο ή κάποιο τραυματισμό.

4 Συμβάλλει στην καύση του λίπους, στη μυϊκή ενδυνάμωση και τόνωση.

5 Είναι εξαιρετική καρδιαγγειακή προπόνηση.

6 Είναι μια προπόνηση με χαμηλούς κραδασμούς, δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις.

7 Είναι διασκεδαστικό!

vicky

Πόσες θερμίδες καίει;

Για τους αρχάριους, που τώρα ξεκινούν το Stand Up Paddling η πιο συνηθισμένη κατηγορία είναι η SUP All around, με την οποία κινείσαι με ένα κουπί σε ήρεμα νερά, με ελαφρύ αεράκι και αργό ρυθμό. Σε έναν τυπικό απλό ρυθμό θα κάψετε περίπου δύο φορές τις θερμίδες που θα καίγατε σε μία βόλτα με μέτριο ρυθμό περπατήματος (2,5 mph). Δηλαδή 300-430 θερμίδες σε μια ώρα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ