vicky

Γιατί να κάνεις 20 καθίσματα την μέρα και πως να αποφύγεις τους πόνους στη μέση!

Εάν θέλετε να τονώσετε το σώμα σας, να αποφύγετε τους πόνους της μέσης και να αποκτήσετε συντονισμό και ισορροπία κάντε 20 καθίσματα κάθε μέρα! Δείτε πως.

Τα καθίσματα βοηθούν τα ισχία σας να είναι δυνατά και η λεκάνη σας σταθερή, δύο σημεία όταν είναι αδύναμα γίνονται πιο ευάλωτα, πιο εύθραστα και παύουν να μας προστατεύουν σε περίπτωση τραυματισμού. Επιπλέον, ας είμαστε ειλικρινείς, ποιος δε θέλει να έχει ωραία και ανορθωμένα οπίσθια;

1 Θα αυξήσετε τη δύναμή σας

Τα καθίσματα θα ενδυναμώσουν συγκεκριμένες περιοχές όπως τους γλουτούς, τους ιγνυακούς τένοντες και τους τετρακέφαλους. Επιπλέον, αυτή η άσκηση θα βοηθήσει τη βελτίωση της δύναμης των γοφών σας, η οποία είναι απαραίτητη για να γίνετε πιο ευκίνητοι. Τα καθίσματα διεγείρουν επίσης τις ορμόνες που είναι υπεύθυνες για τη διατήρηση των μυών σας σε άψογη κατάσταση, όπως επίσης ενδυναμώνουν και όλο το σώμα. Αν προσθέσετε βάρη, θ’ αυξήσετε όλα αυτά τα οφέλη.

2 Θα τονώσετε τα πόδια και τους γλουτούς σας

Τα καθίσματα κάθε μέρα θα σας βοηθήσουν, ιδιαίτερα και εμφανώς, να αποκτήσετε περισσότερο τονωμένα πόδια και γλουτούς. Αυτή η απλή κίνηση είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να χτίσετε γρήγορα μυς, και αυτό θα σας βοηθήσει να τονώσετε περιοχές του σώματός σας.

3 Θα βελτιώσετε την κινητικότητά σας
Κάτι τόσο απλό όσο τα καθίσματα θα βελτιώσουν σημαντικά την ευκινησία και την κινητικότητά σας. Η άσκηση αυτή είναι ένας καταπληκτικός τρόπος ν’ αυξήσετε το πεδίο κίνησης των γοφών και των αστραγάλων, κάτι που θα σας βοηθήσει στη μείωση του πόνου του κάτω μέρους της πλάτης και των γονάτων. Τα καθίσματα το καταφέρνουν αυτό χωρίς να επιβαρύνουν τις αρθρώσεις σας. Έτσι, είναι κατάλληλη άσκηση σχεδόν για όλους.

4 Αποκτάτε καλύτερη ισορροπία
Μία τόσο απλή άσκηση όσο τα καθίσματα με βάρη, σας επιτρέπουν να προκαλέσετε τον κορμό σας και σε αντάλλαγμα, σταθεροποιείτε όλο σας το σώμα μέσα από μία γκάμα κινήσεων. Οι λοξοί και ευθείς μύες που σχηματίζουν τους κοιλιακούς, τίθενται υπό πίεση συνεχώς όταν κάνετε καθίσματα, κάτι που βοηθά στην απόκτηση επίπεδου και τονισμένου στομαχιού. Μόνο που θα έχετε δυνατότερους μυς, θα αποτρέψετε μελλοντικούς τραυματισμούς.

5 Μειώνει τον πόνο της πλάτης σας

Παρότι μπορεί να μη φαίνεται έτσι, τα καθίσματα μπορεί να είναι ένας ιδανικός τρόπος να βελτιώσετε τη στάση του σώματός σας. Είτε τα κάνετε με βάρη, είτε χωρίς θα δείτε πως χρησιμοποιείτε το πάνω μέρος της πλάτης σας γι’ αυτή την άσκηση, η οποία θα σας βοηθήσει να σταθεροποιήσετε το σώμα σας μέσω της κίνησης. Αυτό ενδυναμώνει τους μυς που είναι υπεύθυνοι για να έχετε καλή στάση, και σταδιακά θα διορθωθεί η στάση σας σχεδόν αυτόματα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ