mother

Γιατί να κάνετε pilates κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης; 4 λόγοι

Το pilates είναι η ιδανική άσκηση για εγκύους. Είναι μια από τις καλύτερες μεθόδους γυμναστικής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης αλλά και την μετέπειτα περίοδο της σωματικής τους αποκατάστασης.

Γιατί να κάνετε pilates

1 Θα σας βοηθήσει να συνειδητοποιήσετε τις αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα σας. Η φυσική αυτή μεταβολή που υφίσταται το σώμα της γυναίκας έχει επίδραση όχι μόνο στο σωματικό επίπεδο αλλά και στο ψυχολογικό.

2 Θα μάθετε πως λειτουργεί το σώμα σε αυτήν την περίοδο της εγκυμοσύνης.

3 Θα απαλλαγείτε από φόβους και ανασφάλειες που άθελα σας υοθετούν σκεφτόμενες πως δεν είναι φυσιολογικές οι αντιδράσεις του σώματός σας. Θα μάθετε απλούς και ακίνδυνους τρόπους να κρατήσετε το σώμα σε καλή φυσική κατάσταση.

4 Θα προετοιμαστείτε για τον τοκετό αφού το pilates εναρμονίζει κάθε κίνηση με σωστή αναπνοή, για να αποφεύγονται πιασίματα και πρηξίματα κατά την διάρκεια της κυοφορίας.

Μια από τις σημαντικότερες μυικές ομάδες που γυμνάζει και αφυπνίζει η μέθοδος είναι το περίνεο. Αυτοί είναι οι μύες που βρίσκονται στην βάση της λεκάνης (πυελικό έδαφος) και είναι υπεύθυνοι, εκτός άλλων, για την καλή στήριξη των γενετικών οργάνων και την μυική τους ενδυνάμωση. Ο καλός μυικός τόνος των μυών της λεκάνης κάνει πιο εύκολη την εξώθηση του νεογνού κατά τη διάρκεια του τοκετού.

Τα μαθήματα γίνονται σε μικρές ομάδες, εκτελόντας ασκήσεις που αφορούν το σώμα σας, στον ρυθμό που μπορείτε να κατανοήσετε και να εμπεδώσετε τις βασικές αρχές της μεθόδου.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ