flat-belly2

Γιατί πρέπει να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Η σφιχτή, με γράμμωση κοιλιά μπορεί να προσελκύει τα βλέμματα, αλλά κρύβει και άλλα μπόνους, πιο σημαντικά.

Καλύτερο σεξ
Οι δυνατοί κοιλιακοί και οι μύες της μέσης αυξάνουν τα επίπεδα της αντοχής και της δύναμής σας, έτσι ώστε να δοκιμάσετε με ευκολία και πιο… περίεργες στάσεις. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι η λεπτή μέση αποτελεί ένδειξη καλής κυκλοφορίας του αίματος, κάτι που δε συμβαίνει όταν έχετε παραπανίσια κιλά. Οι ερευνητές βρήκαν ότι η αυξημένη ροή του αίματος στην περιοχή της λεκάνης βελτιώνει την ύγρανση του κόλπου, την ευαισθησία, την αίσθηση και τη διέγερση. Καθόλου άσχημα!

Λιγότεροι τραυματισμοί
Ερευνητές του Αμερικανικού Στρατού παρακολούθησαν τραυματισμούς γυναικών και ανδρών στη διάρκεια ενός χρόνου, στην οποία έκαναν ανά περιόδους διάφορα τεστ φυσικής κατάστασης, push-ups, sit-ups (ανορθώσεις κοιλιακών) και τρέξιμο 3 χιλιομέτρων. Σύμφωνα με τα ευρήματα επιβεβαιώθηκε ότι όσοι εκτελούσαν τα περισσότερα sit-ups είχαν μικρότερη πιθανότητα να τραυματιστούν.

Καλύτερη υγεία
Οι επίπεδοι κοιλιακοί σύμφωνα με τις μελέτες, μπορούν να μειώσουν κατά:
– 25% την πιθανότητα παθήσεων της καρδιάς,
– 35% την πιθανότητα καρδιακής προσβολής,
– 41% την πιθανότητα αύξησης της αρτηριακής σου πίεσης,
– 40% την πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου των νεφρών,
– 60% την πιθανότητα εμφάνισης πέτρας στη χολή,
14% την πιθανότητα οστεοαρθρίτιδας.

Μακροζωία
Καναδέζικη μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε πάνω από οκτώ χιλιάδες άτομα σε διάστημα 13 χρόνων έδειξε ότι σε αυτούς που είχαν τους πιο αδύναμους κοιλιακούς μυς σημειωνόταν διπλασιασμός της πιθανότητας θανάτου σε σχέση με τους υπόλοιπους που παρουσίαζαν γράμμωση στην περιοχή. Κάτι που φυσικά δεν αποτελεί έκπληξη, αν σκεφτείτε πόσες ασθένειες σχετίζονται με το κοιλιακό λίπος.

Το μυστικό

Για να κάνετε σούπερ κοιλιακούς δείτε το βίντεο εδώ: omorfamystika.gr/fitness

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ