walking

Γρήγορο περπάτημα: 4 λόγοι να το ξεκινήσετε από σήμερα κιόλας!

Έχετε βάλει στόχο να αδυνατίσετε, να αποκτήσεττε καλύτερη φυσική κατάσταση ή να προστατέψετε την υγεία σας; Το γρήγορο περπάτημα μπορεί να τα κάνει όλα αυτά!

Ερευνητές του Πανεπιστημίου Leicester ανέλυσαν στοιχεία 474.919 ατόμων με μέσο όρο ηλικίας 52 ετών, μεταξύ 2006 και 2016. Και βρήκαν τα εξής:

1 Μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής

Διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που περπατούσαν βιαστικά είχαν προσδόκιμο ζωής 86,7 έως 87,8 ετών, ενώ οι άνδρες που διατηρούσαν τον ίδιο ρυθμό είχαν προσδόκιμο ζωής 85,2 έως 86,8 ετών.

2 Μικρότερο προσδόκιμο ζωής

Όσοι περπατούσαν πιο αργά, από την άλλη, εμφάνισαν μικρότερα προσδόκιμα ζωής. Με εκείνο των γυναικών να κυμαίνεται στα 72,4 έτη και των αντρών στα 64,8 έτη.

Το αποτέλεσμα κρίθηκε από τον παράγοντα της ταχύτητας ανάμεσα στις δύο ομάδες των συμμετεχόντων, ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι όλοι θα πρέπει να αρχίσουμε να τρέχουμε όταν περπατάμε.

4 Η ταχύτητα προσφέρει υγεία

Ο παράγοντας αυτός, όπως υποστήριξαν οι ερευνητές, κρίνεται ιδιαίτερα σημαντικός καθώς θα μπορούσε να λειτουργήσει ως μέσο των γιατρών για να κρίνουν τη γενική υγεία των ασθενών τους παράλληλα με άλλες δοκιμές.

Ο Tom Yates, καθηγητής φυσικής δραστηριότητας στο Leicester και επικεφαλής της έρευνας, διαπίστωσε ότι η ταχύτητα κατά το περπάτημα φαίνεται να επηρεάζει και τον κίνδυνο θανάτου από καρδιακές παθήσεις. Κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι που περπατούν πιο αργά, είχαν διπλάσιες πιθανότητες να πεθάνουν από ασθένεια που σχετίζεται με την καρδιά σε σύγκριση με εκείνους που εμφανίζονταν περισσότερο ενεργητικοί.

5 Μειώνει το βάρος και αυξάνει τη φυσική κατάσταση

Το γρήγορο περπάτημα συμβάλλει στο αδυνάτισμα και τη φυσική κατάσταση. Για μία μακρά και υγιή ζωή, οι επιστήμονες, εκτός του γρήγορου περπατήματος, προτείνουν μία ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε λαχανικά και φρούτα αλλά και σωματική άσκηση.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ