καθιστική εργασία

Καθιστική εργασία: Αυτή η άσκηση θα σας ανακουφίσει από τον πόνο

Το ανθρώπινο σώμα δεν έχει κατασκευαστεί για να κάθεται, εκτός αν πρόκειται να ξεκουραστεί για ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Εάν κάνετε καθιστική εργασία αυτή η άσκηση μπορεί να σας ανακουφίσει από τον πόνο!

Η δουλειά γραφείου, στην οποία όλη μέρα κάθεστε σε μια καρέκλα και πληκτρολογείτε σε έναν υπολογιστή, τις περισσότερες φορές προκαλεί σχεδόν ανεπανόρθωτα προβλήματα στη σπονδυλική σας στήλη και τη μέση σου, ειδικά αν δεν είστε από τις γυναίκες που αγαπούν τη γυμναστική.
Οι διατάσεις είναι μια συνήθεια που πρέπει να βάλετε στην καθημερινότητά σας προκειμένου να αποφύγετε τους μυϊκούς πόνους στις πιο ευάλωτες περιοχές.

toes

Αυτή η άσκηση θα σας ανακουφίσει απ’ όλους σχεδόν τους πόνους της λανθασμένης στάσης σώματος και πρέπει να τη βάλετε στην ρουτίνα σας. Βοηθάει στο να τεντώσετε την πλάτη, τον αυχένα, τους γλουτούς, τους τετρακέφαλους και τις γάμπες. Αν δεν μπορείτε να φτάσετε τόσο χαμηλά όσο στην εικόνα, μη διστάσετε να λυγίσετε τα γόνατά σας λίγο. Μείνετε έτσι από 45 δευτερόλεπτα έως 2 λεπτά.

Το μυστικό

Η παρατεταμένη καθιστική εργασία μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των οστών και στον εκφυλισμό των μυών, συνδυαστικά με χρόνιους πόνους στην πλάτη. Επιπλέον, μια εργασία που σας υποχρεώνει να κάθεστε από έξι έως δεκατρείς ώρες την ημέρα, μπορεί να οδηγήσει και σε ασθένειες ακόμη σοβαρότερες -διαβήτης, παχυσαρκία, καρκίνος, καρδιακές παθήσεις, απώλεια όγκου αίματος.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ