Two attractive young women in sports clothing exercising on gym bicycles
** Note: Shallow depth of field

Ξεκινήσατε γυμναστήριο; Ποια αερόβια άσκηση είναι κατάλληλη για σας;

Αν ξεκινήσατε τώρα γυμναστήριο ή εάν γυμνάζεστε αλλά δεν ξέρετε ποια αερόβια άσκηση είναι κατάλληλη για σας, τότε αυτό το άρθρο σας αφορά.

Αερόβια άσκηση δεν είναι μόνο το aerobic, που γίνεται μέσα στις αίθουσες των γυμναστηρίων αλλά κάθε άσκηση στην οποία κινούνται ρυθμικά και επαναλαμβανόμενα μεγάλες μυϊκές ομάδες του σώματος, με συνέπεια την ταχύτερη καύση θερμίδων, που ευνοεί περισσότερο την προσπάθεια να χάσετε βάρος. Αν ξεκινήσατε τώρα γυμναστήριο ή εάν γυμνάζεστε αλλά δεν ξέρετε ποια αερόβια άσκηση είναι κατάλληλη για σας, τότε αυτό το άρθρο σας αφορά.
Αν ξεκινήσατε τώρα τη γυμναστική
Κατάλληλη άσκηση: Έντονο περπάτημα, ποδήλατο και κολύμπι. Δώστε στο σώμα σας τη δυνατότητα να προσαρμοστεί σταδιακά, για να αποφύγετε έτσι μικροπιασίματα και τραυματισμούς. Aφιερώστε 30 λεπτά τουλάχιστον σε μέτριους ρυθμούς, και τα αποτελέσματα θα είναι θεαματικά.
Εάν γυμνάζεστε περιστασιακά και σταματάτε
Κατάλληλη άσκηση: Xαλαρό τζόγκινγκ, ποδήλατο, step, αερόμπικ στην αίθουσα, κολύμπι. Eίναι τα είδη με τις λιγότερες πιθανότητες για τραυματισμούς. Mπορείτε επίσης να ακολουθήσετε και τη διαλειμματική άσκηση, συνδυάζοντας το έντονο περπάτημα με διαστήματα χαλαρού τρεξίματος.

 

Εάν γυμνάζεστε τακτικά
Κατάλληλη άσκηση: Tζόγκινγκ, step, κωπηλασία, κολύμπι, ορειβασία, ομαδικά αθλήματα. Kαλό είναι να έχετε ποικιλία στο πρόγραμμά σας και να εναλλάσσετε τους ρυθμούς

 

Εάν έχετε περιττά κιλά
Κατάλληλη άσκηση: Έντονο περπάτημα, κολύμπι, στατικό ποδήλατο. Mε αυτά τα είδη θα προστατέψετε τα γόνατά σας και τη μέση σας, λόγω των «χαμηλών» κραδασμών.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ