chipper

Προπόνηση chipper: Πώς θα κάψετε περισσότερες θερμίδες

Τι είναι η προπόνηση chipper και πώς θα σας βοηθήσει να καίτε περισσότερες θερμίδες;

Mε τη διαλειμματική άσκηση καίτε εκατοντάδες θερμίδες, χτίζετε αντοχή και αποκτάτε σφιχτό σώμα, με γράμμωση. Θα πρέπει όμως να αλλάζετε προπονήσεις προκειμένου να κρατάτε το μυαλό και το σώμα σας σε εγρήγορση.

Τι είναι η προπόνηση chipper
Πρόκειται για ένα είδος προπόνησης όπου εκτελείτε πολλές διαδοχικές επαναλήψεις (30, 50 ή και περισσότερες) σε κάθε άσκηση, όσο πιο γρήγορα μπορείτε. Με τα chippers εκπαιδεύεστε να κρατάτε ρυθμό σε μια δύσκολη προπόνηση βελτιώνοντας την αντοχή, τη δύναμη και την επιμονή σας. Φανταστείτε το chipper ως την HIIT προπόνηση που αντιστοιχεί σε τρέξιμο 10 χλμ. ή ενός μαραθωνίου. Αν τρέξετε τα πρώτα δύσκολα χιλιόμετρα όσο πιο γρήγορα μπορείτε, θα εξαντληθείτε πριν φτάσετε στη γραμμή του τερματισμού. Εάν όμως έχετε τον σωστό ρυθμό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σωστά την ενέργειά σας μέχρι να έρθει η ώρα να περάσετε το τέρμα – το ίδιο κάνετε όταν μαθαίνετε να κρατάτε ενέργεια για να μπορείτε να εκτελέσετε σωστά και την τελευταία επανάληψη ενός chipper.

Πώς να την εφαρμόσετε
Επιλέξτε

5-10 σκήσεις με βάρη (βαράκια, kettlebell ή μπάλα),

ασκήσεις με το βάρος του σώματός σας (καθίσματα, situps, σανίδες)

και πλειομετρικές (ασκήσεις με εκρηκτικά άλματα).

Κάντε τις ασκήσεις ανά μυική ομάδα και στοχεύετε σε διαφορετικές μυϊκές ομάδες κάθε φορά (κάντε, για παράδειγμα, μία άσκηση για το επάνω μέρος του σώματος και μετά μία για τους κοιλιακούς ή για τα πόδια) και προσθέστε μία ή δύο ασκήσεις στη μέση της προπόνησης. Ξεκινήστε με 30 ή 50 επαναλήψεις από κάθε άσκηση. Αν είστε πιο κοντά στην εκδοχή του μαραθωνίου, αυξήστε τις επαναλήψεις σας στις 75-100 σε κάθε άσκηση.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ