tredmill

Πρόγραμμα για διάδρομο: Κάψτε θερμίδες και λίπος σε 30′!

Ένα 30λεπτο πρόγραμμα στο διάδρομο που θα σας βοηθήσετε να κάψετε θερμίδες και λίπος!

Αυτό το πρόγραμμα είναι ο τέλειος τρόπος να γυμναστείτε στο μέγιστο, αφιερώνοντας το λιγότερο δυνατό χρόνο. Ένα 30λεπτο HIIT (High Intensity Interval Training) πρόγραμμα γυμναστικής στο διάδρομο που θα ενεργοποιήσει την καύση λίπους και την καύση θερμίδων στο φουλ!

1′ στην ταχύτητα 3, 2′ στην ταχύτητα 7
Ανηφόρα: 2
Διάρκεια: Επαναλάβατε για 20′

30” στην ταχύτητα 3, 1′ στην ταχύτητα 7,5
Ανηφόρα: 1
Διάρκεια: Επαναλάβατε για 5′

 Χαλαρό περπάτημα στην ταχύτητα 3
Ανηφόρα: 2
Διάρκεια: 5′

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ