posture

Πώς να δείχνετε 4 πόντους ψηλότεροι

Εάν θέλετε να δείχνετε σιγουριά, αυτοπεποίθηση και 4 πόντους ψηλότεροι σταθείτε στο ύψος σας!

Για να διατηρήσετε το σώμα σας υγιές και πλήρως λειτουργικό, είναι σημαντική η εκτέλεση διορθωτικών ασκήσεων με την βοήθεια κάποιου ειδικού. Μπορείτε επιπλέον να υιοθετήσετε τις παρακάτω καθημερινές συνήθειες ώστε να μειώσετε τα προβλήματα.

Καθιστή Στάση
Το ανθρώπινο σώμα έχει σχεδιαστεί να είναι σε όρθια θέση και να φέρει το βάρος του και στα δύο πόδια, με τα κάτω άκρα σε ευθυγράμμιση με την σπονδυλική στήλη, για την σωστή υποστήριξη του κορμού και του κεφαλιού. Στο σημερινό κόσμο, όμως, οι άνθρωποι ξοδεύουν περισσότερο χρόνο σε καθιστή θέση. Χρησιμοποιήστε αυτές τις προτάσεις για την πρόληψη μελλοντικών προβλημάτων από την πολύωρη καθιστή θέση:

-Σηκωθείτε από την καρέκλα σας αρκετές φορές την ημέρα, για να λειτουργήσουν οι αρθρώσεις των ισχίων/γονάτων και να εκτίνετε την σπονδυλική στήλη.

– Χρησιμοποιήστε τις σκάλες και όχι το ασανσέρ για να βελτιώσετε την κινητικότητα των αρθρώσεων και την λειτουργία των μυών.

– Εάν έχετε την δυνατότητα, για κάποιες ώρες τις ημέρας, απαλλαγείτε από την καρέκλα και καθίστε πάνω σε μία μπάλα ισορροπίας, ώστε να δυναμώσετε τους μύες σας μέσω της προσπάθειας να ισορροπήσετε.

Όρθια Στάση

Η όρθια θέση σε κακή στάση σώματος, είναι ό,τι χειρότερο για την υγεία του σκελετού σας. Λάβετε υπόψη σας αυτές τις συμβουλές για να ελαχιστοποιήσετε τα προβλήματα:

– Προσπαθήστε να μην καμπουριάζετε και να κρατάτε τον αυχένα σας μακρύ έχοντας τους ώμους σας πίσω και κάτω μακριά από τα αυτιά σας.

– Κρατήστε την λεκάνη σας σε ουδέτερη θέση χωρίς να αυξάνετε την φυσική λόρδωση της μέσης σας.

– Όταν είστε σε ορθοστασία μην μεταφέρετε το βάρος σας από το ένα πόδι στο άλλο, αντ’αυτού μοιράστε το και στα δυο πόδια.

Το μυστικό

Η γιόγκα ή το πιλάτες, δύο με τρεις φορές την εβδομάδα βοηθάνε να διατηρούμε σωστή στάση του σώματος καθ′ όλη τη διάρκεια της ημέρας, καθώς και ένα περίπου εκατοστό από το ύψος μας.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ