fit

Πώς να παραμείνετε fit χωρίς δίαιτα και γυμναστήριο!

Υπάρχουν ορισμένοι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να παραμείνετε fit χωρίς να κάνετε δίαιτα ή να πάτε γυμναστήριο.

Το έχουμε περάσει όλοι μας, ορισμένες φορές μας φαίνεται πραγματικά δύσκολο να βρούμε ελεύθερο χρόνο από το πολυάσχολο πρόγραμμά μας και να τον αφιερώσουμε στο γυμναστήριο. Κάποιες μέρες είναι αδύνατο, κάποιες άλλες δεν υπάρχει η διάθεση. Και αυτή είναι η αλήθεια! Όταν έχουμε να χωρέσουμε σε μία μέρα θέματα όπως είναι η δουλειά, οι προσωπικές σχέσεις και οι έξοδοι με τους φίλους, η γυμναστική είναι πιθανώς το τελευταίο πράγμα που περνάει από το μυαλό μας. Παρόλα αυτά, δε χρειάζεται να αγχώνεστε! Το καλοκαίρι είναι πλέον εδώ, όμως ευτυχώς υπάρχουν κι άλλες λύσεις για το σημαντικό αυτό πρόβλημα.

Παρακάτω θα βρείτε 6 απλές συνήθειες που μπορείτε κι εσείς να υιοθετήσετε από σήμερα, ώστε να παραμείνετε υγιείς και σε μία άρτια φυσική κατάσταση, χωρίς καμία άσκηση.

1. Μείνετε ενυδατωμένοι
Πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια νερό καθημερινά; Στον ζεστό και γεμάτο υγρασία καιρό της Ελλάδας, τα σώματά μας απαιτούν όσο το δυνατόν περισσότερη ενυδάτωση. Με το 60% του ανθρώπινου σώματος να αποτελείται από νερό, η αναπλήρωση του υδατικού περιεχομένου του σώματος είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητη. Το νερό θα σας βοηθήσει να αποβάλετε τις τοξίνες από το σώμα καθώς και θα βελτιώσει σημαντικά την επιδερμίδα σας. Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων νερού συμβάλλει επίσης στην αύξηση των επιπέδων ενέργειας και προάγει την απώλεια βάρους, βοηθώντας σας να κόψετε το υπερβολικό snacking κι έτσι να μειώσετε τα επίπεδα σακχάρου και νατρίου στη διατροφή σας.

2. Περπατήστε, κάνει θαύματα!
Μπορεί η μετάβαση από το σπίτι στη δουλειά να είναι απλώς μια καθημερινή ρουτίνα, αλλά να έχετε πάντα στο μυαλό σας ότι με το περπάτημα μπορείτε να αποκομίσετε περισσότερα οφέλη απ’ ότι νομίζατε. Ξεχάστε το λεωφορείο ή το αυτοκίνητο και βρείτε τον ρυθμό σας! Εάν η απόσταση είναι τεράστια, τότε αφήστε το όχημά σας ορισμένα χιλιόμετρα μακριά από το γραφείο. Με το περπάτημα το σώμα σας καίει αρκετές θερμίδες και αυξάνει σημαντικά τον μεταβολικό σας ρυθμό. Μεταξύ άλλων, το γρήγορο περπάτημα συμβάλλει στη διατήρηση της καρδιακής σας υγείας καθώς και στην πρόληψη ή τη διαχείριση άλλων προβλημάτων του οργανισμού, όπως είναι για παράδειγμα οι καρδιακές παθήσεις, η υψηλή αρτηριακή πίεση και ο διαβήτης τύπου 2.

3. Ισορροπήστε τη διατροφή σας
Είστε αυτό που τρώτε, οπότε προσέξτε τι βάζετε στο σώμα σας! Η μείωση των έτοιμων και γρήγορων φαγητών στη διατροφή μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά, δεδομένου ότι είναι συνήθως υψηλή σε κορεσμένα λιπαρά και νάτριο -πράγμα που θα μπορούσε να οδηγήσει σε παχυσαρκία και να αυξήσει τον κίνδυνο για πιθανή καρδιακή νόσο. Αντ’ αυτού, μπείτε σε πρόγραμμα! Προσπαθήστε να καταναλώνετε δύο μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα και να αποφεύγετε τα μεταποιημένα και ζαχαρούχα τρόφιμα.

4. Προτιμήστε τις σκάλες
Θα κουραστείτε λίγο, αλλά θα σας βγει σε καλό! Δοκιμάστε να ανεβαίνετε με τις σκάλες όπου κι αν πηγαίνετε, στο γραφείο, στο σπίτι ή στο super market αντί να χρησιμοποιείτε την κυλιόμενη σκάλα και το ασανσέρ. Πρόκειται για μία υγιεινή συνήθεια που δεν θα «κλέψει» ώρα από το χρόνο σας. Παρατηρήσατε ποτέ πόση ώρα ξοδεύετε όσο περιμένετε το ασανσέρ να φτάσει στον όροφό σας; Μελέτες έχουν δείξει ότι έτσι μπορείτε να εξοικονομήσετε έως και 15 λεπτά από την ημέρα σας. Εκτός αυτού, επιστήμονες υποστηρίζουν ότι έστω και τα 5 λεπτά της συγκεκριμένης άσκησης ημερησίως μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά στην πνευματική και τη σωματική σας υγεία. Εάν εξακολουθεί να σας ακούγεται δύσκολο, προσπαθήστε τουλάχιστον να ανεβαίνετε με τις σκάλες μέρα παρά μέρα.

5. Κοιμηθείτε σωστά
Η συμπλήρωση 7 έως 8 ωρών ύπνου ημερησίως είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Όταν έχετε έναν σωστό και ποιοτικό ύπνο, ο εγκέφαλός σας σηματοδοτεί το σώμα να απελευθερώσει ορμόνες που βοηθούν στη μείωση του κινδύνου προβλημάτων υγείας, βελτιώνοντας συγχρόνως τη μνήμη και τη διαχείριση των επιπέδων της πείνας!

6. Διαχειριστείτε το άγχος σας
Αυτές τις μέρες, στην ταχέως μεταβαλλόμενη κοινωνία μας, η διαχείριση του άγχους είναι ένα δύσκολο πράγμα. Είναι λοιπόν εξαιρετικά σημαντικό να γνωρίζετε πώς μπορείτε να το αντιμετωπίσετε! Πολλές μελέτες συνδέουν το υπερβολικό άγχος με σοβαρά προβλήματα υγείας, όπως είναι για παράδειγμα καρδιακές νόσοι, η νόσος Αλτσχάιμερ, ο διαβήτης, η κατάθλιψη, τα γαστρεντερικά προβλήματα και το άσθμα. Για αρχή προσπαθήστε να αποφύγετε την υπερβολική δόση καφεΐνης και το αλκοόλ. Στη συνέχεια, βρείτε τον τρόπο που σας ταιριάζει περισσότερο ώστε να διαχειρίζεστε τον χρόνο σας και να μην έχετε ένα ατελείωτο πρόγραμμα. Δοκιμάστε να γράφετε τις δουλειές και τις υποχρεώσεις σας σε μια ατζέντα ή ξυπνήστε μια ώρα νωρίτερα για να σκεφτείτε με ηρεμία το πρόγραμμά σας, αναλυτικά. Πιστέψτε μας, βοηθάει!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ