gym

Τί καταστρέφει την προπόνησή σας;

Αυτά που κάνετε πριν και μετά την προπόνησή σας είναι σχεδόν εξίσου σημαντικά με αυτά που κάνετε στο γυμναστήριο. Tο να κάνετε λάθη θα μπορούσε να αναιρέσει όλη τη σκληρή σας δουλειά. Αυτά είναι τα 5 λάθη που καταστρέφουν την προπόνησή σας.

1. Δεν πίνετε αρκετό νερό

Πρέπει να πίνετε περισσότερο νερό από το συνηθισμένο μετά την προπόνησή σας. Ένα ρόφημα που μπορεί να αντικαταστήσει τους ηλεκτρολύτες και τα επίπεδα γλυκογόνου σας είναι επίσης πολύ χρήσιμο.

2. Κάθεστε ακίνητη για το υπόλοιπο της ημέρας

Εάν είστε κολλημένη σε ένα σημείο για το υπόλοιπο της ημέρας, το σώμα σας θα είναι σφιγμένο (όχι με την καλή έννοια). Καλό θα ήταν να κάνετε κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα σας μια άσκηση που αυξάνει τον καρδιακό σας ρυθμό.

3. Δεν κοιμάστε αρκετά

Ο επαρκής ύπνος είναι ζωτικής σημασίας για να διατηρείτε τα πάντα: από το δέρμα σας έως τα επίπεδα συγκέντρωσής σας. Είναι επίσης πολύ σημαντικό για το σώμα σας να επιδιορθώνεται. Το σώμα «ανοικοδομείται» περισσότερο όταν κοιμάστε. Έτσι, η σωστή ανάπαυση είναι το μυστικό.

4. Τρώτε λιπαρά τρόφιμα

Προφανώς δεν πρέπει να τρώτε πρόχειρο φαγητό μετά το γυμναστήριο, αλλά ακόμη και τα «καλά» λίπη θα μπορούσαν να προκαλέσουν προβλήματα. Τα λίπη επιβραδύνουν την διαδικασία του πεπτικού συστήματος, οπότε ποτέ δεν πρέπει να τρώτε πολύ από αυτά μετά την προπόνησή σας. Επιλέξτε πρωτεΐνες και υδατάνθρακες που εισέρχονται γρήγορα στο αίμα σας και τροφοδοτούν τους μυς.

5. Δεν κάνετε διατάσεις

Χρειάζεται να κάνετε διατάσεις μετά την προπόνησή σας. Οι μύες σας έχουν συσταλεί για μια ώρα, πρέπει να το αναιρέσετε. Το να μην τεντωθείτε μετά την προπόνηση θα μπορούσε να προκαλέσει περιορισμούς στην κίνησή σας, που θα μπορούσε να σας κάνει πιο ευάλωτη σε τραυματισμούς.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ