run

Τρέξιμο στο γυμναστήριο ή στη φύση;

Το δίλημμα τρέξιμο στο γυμναστήριο ή στη φύση μπορεί να είναι τόσο δύσκολο όσο το ζεστός ή κρύος καφές. Δείτε τα θετικά και τα αρνητικά και των δύο.

Γυμναστήριο

Περισσότερη ένταση. Χωρίς τις φυσικές παρεμβολές, που μπορούν να γίνουν εκνευριστικές (π.χ. αέρας) ή απολαυστικές (π.χ. μια ωραία θέα), μπορείτε να συγκεντρωθείτε απόλυτα και να αποδώσετε καλύτερα.

Καλύτερα αποτελέσματα. Η αυξημένη ένταση αποφέρει πιο έντονες σωματικές αλλαγές. Με άλλα λόγια, θα παρατηρήσετε μεγαλύτερη απώλεια λίπους
και πιο ισχυρό καρδιαγγειακό σύστημα.

Βαρετό Ο διάδρομος δεν είναι ιδιαίτερα διασκεδαστικός, ακόμα κι αν οι ενδορφίνες κάνουν τη δουλειά τους σε κάθε περιβάλλον.

Τρέξιμο στη φύση

Μειωμένο στρες. Μελέτες δείχνουν πως το άγχος μειώνεται στον καθαρό αέρα. Το πράσινο είναι από τη φύση του χαλαρωτικό και ξεκουράζει το μυαλό σας.

Εθιστικό. Αυτή η αίσθηση χαλάρωσης είναι που σας κάνει να το επαναλαμβάνετε. Αν ξεκινάτε καινούργιο πρόγραμμα, είναι καλό να το αρχίσετε σε εξωτερικό χώρο μέχρι να το συνηθίσετε. Επειτα, όταν η θερμοκρασία πέσει, μπορείτε να συνεχίσετε στο γυμναστήριο.

Βροχή. Να είστε προετοιμασμένοι για τις απότομες αλλαγές του καιρού, άρα του προγράμματός σας. Θα σας δυσκολέψουν, ειδικά αν προπονείστε για ταχύτητα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ