trail

4 λόγοι για να σταματήσετε το τρέξιμο στο διάδρομο

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να σταματήσετε να τρέχετε και να γυμνάζεστε σε διάδρομο. Μάθετε ποιοι είναι.

Υπάρχουν σίγουρα κάποια είδη ασκήσεων που μπορείτε να κάνετε καλύτερα ή πιο αποτελεσματικά στον διάδρομο. Ωστόσο, το τρέξιμο στο διάδρομο έχει και μειονεκτήματα. Πολλά εξαρτώνται από τους στόχους σας, το ιστορικό τραυματισμών σας αλλά και τις προτιμήσεις σας.

1 Το τρέξιμο στο διάδρομο δεν προκαλεί το σώμα σας όπως το τρέξιμο στο ύπαιθρο
Δοκιμάστε όσοι τρέχετε στον διάδρομο ενός γυμναστηρίου να βγείτε να τρέξετε σε ένα γήπεδο, σε ένα βουνό, σε μια αλάνα ή οπουδήποτε αλλού. Θα είναι πραγματική πρόκληση. Οι λόγοι; Δεν έχετε το πρόσθετο πλεονέκτημα της λειτουργίας σε ανώμαλο έδαφος ή στο πεζοδρόμιο. Ακόμη και αν το έδαφος έξω σας φαίνεται επίπεδο, στην πραγματικότητα δεν είναι. Ως εκ τούτου, οι μύες των ποδιών σας κάνουν συνεχώς μικρές προσαρμογές για να διατηρήσετε καλή ισορροπία στις μεταβαλλόμενες επιφάνειες. Επιπλέον, η αντίσταση του αέρα, οι συχνές εναλλαγές κλίσεων, τα εμπόδια, το πιο σκληρό έδαφος και, τέλος, το ότι δεν υπάρχουν χειρολαβές για να κρατηθείτε ούτε ο ιμάντας που απλοποιεί το τρέξιμο, προκαλούν το σώμα σας.

2 Το τρέξιμο στο διάδρομο είναι βαρετό
Είναι ιδιαίτερα εκνευριστικό να τρέχετε με τις ώρες και στο τέλος της προσπάθειας να αντιλαμβάνεστε πως δεν έχετε κουνηθεί από τη θέση σας ούτε ένα μέτρο. Όσοι κάνουν τρέξιμο στο διάδρομο μπορούν να σας διαβεβαιώσουν πόσο βαρετά και ανιαρά είναι λόγω της στατικότητας και της μη εναλλαγής παραστάσεων.

3 Το τρέξιμο στο διάδρομο είναι ανθυγιεινό
Δεν είναι καθόλου καλό για την υγεία σας να τρέχετε σε κλειστούς και ελάχιστα αεριζόμενους χώρους. Ιδιαίτερα το χειμώνα ο αέρας στα γυμναστήρια ανανεώνεται ελάχιστα με αποτέλεσμα να αναπνέετε το διοξείδιο του άνθρακα που αποβάλλουν όλοι οι άλλοι. Αν προσθέσουμε και τις ιώσεις που κυκλοφορούν το χειμώνα, φανταστείτε πόσο επικίνδυνο είναι να κολλήσετε κάποια από αυτές.

4 Το απλό τρέξιμο στο διάδρομο δεν έχει αποτελέσματα
Η πλειοψηφία αυτών που κάνουν τρέξιμο στο διάδρομο δεν έχει κανένα αποτέλεσμα στο σώμα τους. Και ξέρετε γιατί συμβαίνει αυτό; Διότι απλά τρέχοντας σε ένα διάδρομο δεν είναι δυνατόν να ανεβάσετε ποτέ την έντασή σας στο επίπεδο που χρειάζεται για να επέλθουν στο σώμα σας οι απαραίτητες νευρομυϊκές προσαρμογές, που εν τέλει θα σας προσφέρουν ένα ικανοποιητικό afterburn αλλά και πολλά ορμονικά οφέλη. Ας μη γελιόμαστε, δεν υπάρχουν μυστικά για ένα υγιές και δυνατό σώμα. Η λύση είμαι μία και ονομάζεται: Ένταση!

Που να τρέξετε;
Υπάρχουν πολλά σημεία στην Ελλάδα, πάρκα, παραλίες, λόφοι και βουνά. Ό,τι είναι πιο κοντινό σε εσάς.

Το μυστικό

Το τρέξιμο στο διάδρομο έχει και τα καλά του: Η ομαλή, μαλακή ζώνη του διαδρόμου είναι πιο ευγενική στα γόνατά σας από το σκληρό πεζοδρόμιο ή το τσιμέντο. Το τρέξιμο σε διάδρομο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση ορισμένων από τις επιπτώσεις στις αρθρώσεις και το σώμα σας συνολικά. Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο όταν επιστρέφετε από τραυματισμό.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ