2 λάθη που κάνετε μετά τη γυμναστική

Όλοι ξεκινάμε το γυμναστήριο και τη γυμναστική με ενθουσιασμό απαιτώντας από την μια μέρα στην άλλη, να γίνουμε fit. Αλλά κάνουμε λάθη. Δείτε τι δεν πρέπει να κάνετε μετά τη γυμναστική!

Σίγουρα όσοι από εσάς πηγαίνετε στο γυμναστήριο και αθλείστε θέλετε να αξιοποιείτε στο έπακρο τις προπονήσεις σας και να βλέπετε τα αποτελέσματα στο σώμα σας. Ακόμα κι αν κατά τη διάρκεια της άσκησης εσείς δίνετε το 100% του εαυτού σας και προσπαθείτε με πολύ κόπο και ιδρώτα να αντεπεξέλθετε σε απαιτητικά προγράμματα, υπάρχουν μερικές συνήθειες που μπορούν να ακυρώσουν τον κόπο σας και να καταστρέψουν όλο αυτόν τον αγώνα. Δείτε ποια είναι λάθη δεν πρέπει να κάνετε μετά τη γυμναστική:

1. Μην ξεχνάτε τις διατάσεις
Μετά από μία εξαντλητική προπόνηση το μόνο που θέλετε να κάνετε είναι να τρέξετε και να χαθείτε κατευθείαν στον καναπέ σας. Όμως, για να έχει καλύτερα αποτελέσματα η γυμναστική σας πρέπει να αφιερώσετε μερικά ακόμα λεπτά για να χαλαρώσει το σώμα σας, να πέσουν οι παλμοί και να σταθεροποιηθεί η κυκλοφορία του αίματος. Το χαλάρωμα είναι εξίσου σημαντικό, όσο και η ίδια η γυμναστική και πρέπει να γίνεται αμέσως μετά την άθληση, όσο το σώμα είναι ζεστό. Καλό θα ήταν να συμπεριλάβετε και μερικά ανοίγματα και τεντώματα, τις γνωστές stretching ασκήσεις, που θα βελτιώσουν την ευλυγισία σας αλλά και θα βοηθήσουν τους μυς σας να ανακάμψουν και να προστατευθούν από τυχόν μεταγενέστερους τραυματισμούς και πιασίματα. Θα δείτε, ότι πέρα από τις φυσικές δεξιότητες που θα αποκτήσετε, κάθε σας προπόνηση θα γίνεται ολοένα και ευκολότερη.

2. Μην παραλείπετε το μεταπροπονητικό γεύμα
Είναι απολύτως φυσιολογικό να πεινάτε ή μάλλον καλύτερα να λιμοκτονείτε μετά από μία σκληρή προπόνηση, αφού έχετε χάσει πολλές θερμίδες. Κάποιοι από εσάς φροντίζετε και τρώτε κάποιο υγιεινό σνακ αμέσως μετά τη γυμναστικοί ενώ άλλοι είστε τόσο απασχολημένοι, που ξεχνάτε να φάτε. Το να παραλείψετε να εφοδιάστε το σώμα σας με φαγητό μπορεί να αποβεί μοιραίο για τους μυς και το μεταβολισμό σας. Εάν παραμείνετε πολύ ώρα με άδειο στομάχι, υπάρχει μία πιθανότητα να πεινάσετε τόσο πολύ που μετά θα καταναλώσετε πολλές τροφές και μάλιστα λιπαρές και ανθυγιεινές πράγμα που θα σαμποτάρει κάθε σας προσπάθεια για απώλεια βάρους. Προτιμήστε, λοιπόν, τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες και υδατάνθρακες για μετά την προπόνηση που θα βοηθήσουν το σώμα σας να επισκευάσει και να αναπληρώσει τα ενεργειακά αποθέματα. Ο χρόνος που πρέπει να περιμένετε για να φάτε είναι 15 λεπτά -φροντίστε να μην υπερβαίνει τη μία ώρα, καθώς μέχρι τότε ο μεταβολισμός σας παραμένει ενεργός.

Το μυστικό

Πριν τη γυμναστική: Μην παραλείπετε την προθέρμανση. Όταν παραλείπουμε την προθέρμανση, αυξάνεται η πιθανότητα τραυματισμού, ενώ η καρδιακή συχνότητα ανεβαίνει πολύ γρήγορα. Φροντίστε να αφιερώνετε πάντα τουλάχιστον 5 λεπτά για να κάνετε προθέρμανση και να προετοιμάσετε το σώμα σας για την προπόνηση που θα ακολουθήσει.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ